آبان 91 - رهپویان
سفارش تبلیغ

تصاویر هراس اسرائیل از موشک ایرانی فجر

 

در پی پاسخ مقاومت به تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی به نوار غزه، فضای زندگی برای این کافران حربی به واسطه اصابت چندین موشک ایرانی فجر، دگرگون گشته و ترس عمومی فضای اجتماعی را در برگرفته است.
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

خادم الحسین اروحناه لتراب مرقده فدا

بدون شرح



کلمات کلیدی : خادم الحسین اروحناه لتراب مرقده فدا
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

رمز قدرت و محبوبیت رهبر انقلاب به روایت نشریه \دی ولت\

یک نشریه آلمانی تأکید کرد وفاداری به آرمان های امام خمینی(ره)، راز قدرت آیت الله خامنه ای است. 
دی ولت می نویسد: ما در غرب آن قدر دین را ضعیف کرده و به حاشیه رانده ایم که همیشه قدرت و توانایی آن را دست کم می گیریم. ما متوجه نمی شویم که می توان برای خدا جنگید و کشت یا کشته شد. حکومت ایران و انقلاب اسلامی هیچ شکی باقی نگذاشته که دستورهای خدا بالاتر از زندگی عادی است. [آیت الله] خمینی در سال 1980 حمله عراق را این گونه تفسیر کرد که ما خاک را نمی پرستیم، ما الله را می پرستیم. این چیزی نیست جز شهادت طلبی. در بسیاری از کتاب های فعلی مدرسه این گفته زیاد نقل شده از خمینی آمده است که «یا ما در شادی پیروزی اسلام در جهان دست یکدیگر را خواهیم فشرد یا زندگی ابدی و شهادت را برمی گزینیم. در هر دو حالت پیروزی و موفقیت از آن ماست.» 
این نشریه می افزاید: هرچند بیش از 20 سال از درگذشت بنیانگذار انقلاب اسلامی سپری شده اما محبوبیت او به قوت خود باقیست. تمام کتاب های آموزشی موجود تنها نقل قول های خمینی را شامل نمی شوند بلکه تعالیم امامی را هم که در این فاصله همچون خدا پرستش می شود[!؟] در بر دارند. طبق اعتقاد شیعه کوتاه زمانی قبل از ظهور، دنیا پر از ستم و در هم گسیختگی است و در آخر امام برون آمده از غیب، اشرار را مجازات می کند. 
به گزارش کیهان،نویسنده دی ولت با اشاره به اینکه ایرانی ها رهبری را جانشین امام زمان می دانند، نوشت: آنچه خامنه ای واقعاً به آن معتقد است، خواسته ها و سفارش های مقتدایش خمینی است. این پیروی رمز قدرت و ماندگاری اوست. هر آن چه در این بیست ساله در ایران رخ داده باشد هیچگاه میراث خمینی زیر سؤال نرفته است. 
دی ولت در ادامه تحلیل خود می افزاید: میراث خمینی شهیدپروری، انزجار از آمریکا و اسرائیل، و نهضت جهانی است که همگی چالشی برای غرب هستند. بدین ترتیب باز دارندگی و مهار چنین رژیمی بی اثر می شود. 



کلمات کلیدی : رمز قدرت و محبوبیت رهبر انقلاب به روایت نشریه 'دی ولت'
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

حسنیان؛ حسین(ع) به جنگ یهودیان می رود...

به موجب نقل بزرگترین حفاظ حدیث و اعلام تاریخ و مفسران اهل تسنن پیامبر اکرم صلی الله علیه واله در خواب دید تعدادی میمون بر فراز منبر او جست و خیز می کنند و چون بیدار شد افسرده خاطر و ناراحت گردید که تا پایان عمر به حال اول باز نگشت, پس این آیه شریفه نازل شد:

وَ ما جَعَلْنَا الرُّؤْیَا الَّتِی أَرَیْناکَ إِلاَّ فِتْنَةً لِلنَّاسِ وَ الشَّجَرَةَ الْمَلْعُونَةَ فِی الْقُرْآن‏

آن خوابى را که به تو نشان دادیم و نیز درخت لعنت شده در قرآن را جز براى آزمایش مردم قرار ندادیم. (اسراء/60)

خداوند از این دو دسته زمامدار بعد از پیامبر و اطرافیانش تعبیر به شجره ملعونه فرمود و رؤیای پیامبر ص درباره میمون ها, با روی کار آمدن متصدیان خلافت از دو خانواده نامیمون بنی سفیان و ابی العاص تعبیر عملی گردید. (1)

ابن جوزی نوشته است: عثمان نیز از شجره ملعونه در قران است که مشمول لعن قرانی می باشد. زیرا او هم به شرحی که قبلا نوشتیم از شجره بنی امیه و پسر عموی مروان و پدر زن وی و آغازگر خلافت بنی امیه بود. (2)

عثمان که خود از نسل شجره ملعونه (بنی امیه) می باشد, در زمان حکومتش به این خاندان ننگین بذل و بخشش های بی حد و حسابی کرد. و ایشان را برای حکمرانی در سرزمین های مختلف می فرستاد. و تاحدی که میتوانست به آنها میدان داد تا در نتیجه آن بنی امیه خلافت را به دست گرفتند و سالها با ظلم و ستم به اهل بیت علیهم السلام و مسلمانان حکومت کردند.

از طرفی طبق آیات 62 تا 65 سوره مبارکه بقره تعبیر رؤیت میمون در خواب، یهودیان سرکش و لجوج هستند:

وَلَقَدْ عَلِمْتُمُ الَّذِینَ اعْتَدَواْ مِنکُمْ فِی السَّبْتِ فَقُلْنَا لَهُمْ کُونُواْ قِرَدَةً خَاسِئِینَ

در حقیقت کسانى که [به اسلام] ایمان آورده و کسانى که یهودى شده‏اند و ترسایان و صابئان هر کس به خدا و روز بازپسین ایمان داشت و کار شایسته کرد پس اجرشان را پیش پروردگارشان خواهند داشت و نه بیمى بر آنان است و نه اندوهناک خواهند شد (62)

و چون از شما پیمان محکم گرفتیم و [کوه] طور را بر فراز شما افراشتیم [و فرمودیم] آنچه را به شما داده‏ایم به جد و جهد بگیرید و آنچه را در آن است به خاطر داشته باشید باشد که به تقوا گرایید (63)

سپس شما بعد از آن [پیمان] رویگردان شدید و اگر فضل خدا و رحمت او بر شما نبود مسلما از زیانکاران بودید (64)

و کسانى از شما را که در روز شنبه [از فرمان خدا] تجاوز کردند نیک شناختید پس ایشان را گفتیم بوزینگانى طردشده باشید (65)

پس شکی نسیت که شجره ملعونه پس از پیامبر اکرم(ص) که میراث ایشان یعنی ولایت علی(ع) را غصب کردند، سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع) را به شهادت رساندند همه یهودی اند.

لذا امام حسین(ع) به جنگ با یهودیان رفت.


اسناد:

(1) تفسیر طبری 11/356, مستدرک حاکم 4/480, تاریخ بغداد خطیب 3/343, کنزالعمال متقی هندی 6/40و 90, درالمنثور سیوطی 4/191, تفسیر آلوسی 15/107, تفسیر شوکانی 3/230, سیره حلبی 1/337 و…

(2) زاد المسیر فی علوم التفسیر ابن جوزی: چ مصر



کلمات کلیدی : حسنیان؛ حسین(ع) به جنگ یهودیان می رود...
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

نامه سرگشاده دانشجویان و طلاب به مجلس شورای اسلامی

برای مشاهده متن نامه اینجا را کلیک کنید.



کلمات کلیدی : نامه سرگشاده دانشجویان و طلاب به مجلس شورای اسلامی
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------
<      1   2   3   4   5      >