آبان 91 - رهپویان
سفارش تبلیغ

ادعای جدید دراویش گنابادی، «قطب مصداق اهل بیت در زمان خویش است..

چندی پیش در سایت اطلاع رسانی فرقه گنابادی به سرکردگی تابنده، ویژه نامه ای تحت عنوان «ِمهر مجذوب» توزیع گردید، که در این ویژه نامه مقاله ای با موضوعیت «قطب، مصداق اهل بیت در زمان خویش است» درج گردیده.

آنچه را که به آن در مقاله فوق پرداخته شده، مفهوم و اصطلاح «اهل بیت» است، که  به چه کسانی اهل بیت گفته می شود و چه کسانی در این دایره قرار می گیرند. به اعتقاد این ویژه نامه،  اهل بیت منحصر به چهارده معصوم نمی باشد و مفهوم و اصطلاح اهل بیت به ما دیکته شده است و مفهوم آن چیز دیگری است که ناگفته مانده است!. (اقطاب صوفیه) مفهوم کامل تری و بلکه به کامل ترین مفهوم ممکن، مصداق «اهل بیت خدا» در عصر و زمانه خود است. همان مقام قطب در مکتب تصوف است. یعنی (قطب) راه رسیدن به مقام انسان کامل برای همگان در همه عصرها و دوره ها می باشد.

مسلک و آئین صوفی گری که  معجونی از تمام فرقه ها و ادیان است،  مدعی راستین تشیع و تابع قرآن، پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت او می باشند. البته، صوفیه  با اعتقاد به این موضوع خود را از مابقی مسلمین بخصوص شیعیان واقعی جدا ساخته و خود را تافته جدا بافته می دانند! که این خود آغاز انحرافی بزرگ در این فرقه می باشد.

 



کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

خانه وماشین ونو عروس از من،جبهه نرفتن از تو...

روایتی خواندنی و جذاب از شرط ازدواجی که برای شهید جلیل محدثی فر فرمانده گردان یاسین لشکر5 نصر گذاشته شد، بر گرفته از کتاب" پا به پای شهدا ":

مادر جلیل به آرامی گفت: پدر دختر برای جلیل شرط گذاشته بود که دیگر جبهه نرود. گفت که حاضر است هم خانه، هم ماشین هم سرمایه در اختیار جلیل بگذارد، فقط به شرط اینکه جلیل از خیر جبهه رفتن بگذرد و مشغول زندگی خودش بشود.

گفت:"اگر جلیل کتبا به او تعهد بدهد که قید جبهه رفتن را بزند، حاضر است همان موقع خطبه عقدرا بخواند.حسین آقابااشتیاق پرسید:خب بعدچه شد؟مادر جلیل به شانه اش تکانی داد و گفت:"جلیل قبول نکرد." هر چه قدر به او گفتیم، حالا تو یک کاغذ بنویس و تعهدی بده. بعد که عقد تمام شد، هر کاری خواستی بکن، قبول نکرد و گفت که نه. من اگر صحبتی بکنم و قولی بدهم دیگر نمی توانم زیر قولم بزنم. من نمیتوانم جبهه را ول کنم. بعد هم خیلی راحت بلند شد و از مجلس بیرون رفت. ما هم به ناچار بلند شدیم و آمدیم خانه...



کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

تحقق خطبه آبان 89 آیت الله جنتی درباره مهدی هاشمی

 

بازی جدید خانواده هاشمی در خصوص محاکمه فرزندانشان:
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، سال پیش در روز جمعه 21 آبان 1389  آیت ا... جنتی در خطبه ی دوم نماز جمعه تهران در خصوص توصیه های پنهانی که در خصوص دستگیری مهدی هاشمی شده است، مواردی را افشا نمود که اینک در آبان 1391، پس از گذشتِ دو سال ، تا حدود زیادی به واقعیت پیوسته و به مرحله اجرا درآمده است.

آیت ا... جنتی در آن زمان افشا نمود که از سوی برخی توصیه گران، شیوه ی دستگیری مهدی هاشمی مواردی این چنین توصیه شده است:
« توصیه شده که اگر این شخص به ایران بازگشت او را در فرودگاه دستگیر نکنیم ، چون به او هتک احترام می شود لذا اجازه دهید به خانه برود و استراحت کند و با دوستان خود برنامه هایش را تنظیم کند سپس اگر او دستگیر شد او را به زندان اوین نبرید چون شان ایشان بالاتر از زندان اوین است ، بنابراین خانه ای را با همه امکانات و وسایل در اختیار او قرار دهید....

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

وقتی اوباما برای ماندن در کاخ سفید گریه کرد!

در شب نهایی کمپین انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری آمریکاف «باراک اوباما» به ایالت «آیووا» رفت، ایالتی که نقش مهمی در پیروزی چهار سال پیش وی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایفا کرد.

وقتی اوباما برای ماندن در کاخ سفید می‌گرید +عکسوی مقابل چشمان 20 هزار نفر از مردم این ایالت که برای شنیدن سخنان وی جمع شده بودند، به جای شعارهای انتخاباتی تمامی تلاش خود را به کار گرفت تا به اولین کمپین انتخاباتی خود در سال 2008 اشاره کند و به هواداران خود انرژی بدهد.
اوباما در حال تلاش برای جلب حمایت هواداران خود، اشک از چشمانش جاری شد و با تواضع به مردم این ایالت گفت: من برگشته‌ام تا از شما بخواهم به ما کمک کنید که آنچه را که آغاز کردیم، به پایان برسانیم زیرا اینجا همانجایی است که حرکت ما برای تغییر آغاز شد. بله درست از همین‌جا.
وی برای جلب حمایت مردم آیووا به روزهای اول اولین کمپین انتخاباتی خود اشاره کرد و سپس با توجه به ناتوانی خود در تحقق وعده تغییر گفت: می‌دانم بسیاری از طرفداران من از سرعت تغییرات ناخوشایند هستند اما من به شما قول دادم و این قول را عملی می‌کنم.
انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امروز سه‌شنبه ساعت 7:00 به وقت محلی و (12:00 به وقت گرینویچ) آغاز می‌شود و در ایالات شرقی آمریکا ساعت 19:00 به وقت محلی به پایان می‌رسد.



کلمات کلیدی : وقتی اوباما برای ماندن در کاخ سفید گریه کرد!
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

تصاویری منتشر نشده از یازده سپتامبر

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : تصاویری منتشر نشده از یازده سپتامبر

Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------
<      1   2   3   4   5      >