آذر 89 - رهپویان
سفارش تبلیغ

تشرف آیت الله خامنه ای محضر مبارک حضرت مهدی

پایگاه صالحات - سخنان آیت الله احدی :

Image_00001

مطلبی را به شما عرض میکنم شاید نشنیده باشید .جناب آقای صدیقی شب فاطمیه روی منبر در بیت ایشان ( بیت رهبری ) که آقای رییس جمهور نشسته بود،آقای هاشمی بود ، سران مملکتی بودند ، قوه قضاییه ، همه بودند.آقای صدیقی روی منبر این مطلب را گفت و آن را نتوانست تمام کند .همین که خواست تمام کند فریاد گریه جمعیت و حضار بلند شد .

دیدند این جمعیت بسوی آقا دارند حمله میکنند که به عنوان تبرک به ایشان دست بزنند .آقا را بردند و دیگر نتوانستند جمعیت را اداره کنند .

وآن مطلب این بود :

Image00001

من همه ساله مکه که میرفتم قبل از رفتن به مکه به محضر آیت الله بهاءالدینی میرسیدم و توصیه میخواستم از ایشان.ایشان به من توصیه هایی میکرد و من این توصیه ها را در سفر مکه عمل میکردم . بعدهم که داشتم میامدم ، یک عمامه ای یا چیزی را برای ایشان هدیه میخریدم .

این دفعه که رفتم محضر ایشان این مطلب را فرمودند :

شما وقتی که میروید مسجدالنبی از قسمت جنوب شرقی مسجد ، از آن قسمت هفت قدم میاید به جلو و قسمت بعدی را هم گفت که من نمیتوانم دقیق به شما بگویم . به خاطر اینکه ایشان این را به ودیعت پیش من گذاشت . آن وقت از دو طرف به من دستور داد

وقتی که قدم زدی آمدی جلو رسیدی به آنجا ،آنجا بنشین و این ذکر سبعه را بگو. این ذکر را که گفتی انشاءالله به حوائجت خواهی رسید .

ذکر سبعه عجیب است ، علامه حسن زاده آملی بعد از نماز صبح تا طلوع آفتاب اذکار سبعه را دارد که اینها را از آسید علی آقا قاضی گرفتند . ذکر سبعه واقعاً یک ذکریست که معجزه میکند در نفس انسان عجیب معجزه میکند .

آقای صدیقی می گوید ، عرض کردم: آقای بهاءالدینی چه وجهی دارد که من باید آنجا بنشینم و این اذکار سبعه را بگویم. چه وجهی دارد هفت قدم از آنجا قدم بزنم .

حالا همه دارند مثل شما گوش میدهند همه دارند دقت میکنند آقای صدیقی چه میخواهد بگوید .

گفت : وجهش این است که دارم به شما میگویم فقط پیش شما بماند .

وقتی که حضرت زهرا سلام الله علیها آمد برای دفاع از علی ابن ابیطالب علیه السلام بدنش خون آلود بود وقتی که آمد ، که داخل مسجد وارد نشد وقتی که برگشت دیگر توان از او رفت دیگر به گونه ای شد که میخواست ادامه راه را بدهد نتوانست ، آنجا نشست و فکر میکنم که آن مکان به خون فاطمه سلام الله علیها رسیده است . آنجا حاجتتان را بخواهید .

فریاد گریه جمعیت بلند شد

بعد آقای بهاء الدینی میگوید : این کار را انجام بده .

ایشان میگوید

من رفتم اینکار را انجام دادم حالا تو نگو آقای بهاء الدینی خودش هم نظر دارد ، نیت دارد ، یا حاجتی دارد .چون خودش مشرف نمی شود .

حالا جالب این است که حضار دارند به آقای صدیقی توجه می کنند ازاعیان شخصیتی مملکت ، و هم آقایانی که شرکت کننده بودند ، ایشان هم با ضرس قاطع دارد مطلب را می گوید.

گفت : من رفتم مدینه همین کار را انجام دادم ، بعد از این رفتم مکه دیدم از بلند گو صدا میزنند : آقای صدیقی دوباره بروند مدینه . من دوباره رفتم مدینه ، چند روزی مدینه ماندم ، وقتی برگشتم به ایران یک عمامه ای خریده بودم رفتم محضر حاج آقا ، رسیدم، تا سلام علیک کردم بدون اینکه حرفی بزنم ،

حاج آقا بهاء الدینی فرمودند:

میدانی ثمره ذکر امسال چه بود ؟

گفتم : نه

گفت : نمیدانی ثمره ذکر امسال چه بود ، نگرفتی؟

گفتم : نه

فرمود : امسال ثمره ذکر شما یکی این بود که شما دو بار آمدید مدینه،

گفتم شما مطلعید من دو بار امسال آمدم مدینه .

گفت : بله آنجائی که نشسته بودید ذکر می گفتید در آنجا با تو بودم.

این نوارش دربیت آقا هست،دم در که می فروشند ، نوار سه سال قبل فاطمیه

بعد برگشت و گفت :

ثمره دوم اینجا بود :

که تا گفت مجلس به هم پاشید اینقدرمردم به خودشان زدند وگریه کردند که آقا تشریف بردند ؛ دیدند که دیگر نمی شود جمعیت را اداره کرد .

فرمودند : ثمره دوم این بود که آن نیتی که من میخواستم ، به آن نیت رسیدم ، و آن این بود

که امسال مقام معظم رهبری به دیدارامام زمان نائل آمد .

61

 

تبدیل از فایل صوتی به متن توسط آقای کامرانی.

دانلود فایل صوتی



کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

رسانه های فتنه برای هدفمندی یارانه ها دست به کار شدند

سایت های جریان فتنه که برای آغاز طرح هدفمند سازی یارانه ها از مدت ها پیش به فضا سازی مشغول بودند با آغاز رسمی این طرح دور جدید فعالیت های خود را کلید زدند.
به گزارش«جوان آنلاین»،نگاهی به تمامی برنامه های جریان اپوزسیون و فرقه سبز از شبکه بی بی سی فارسی گرفته تا سایت هایی همچون جرس در بردارنده پی گیری اهداف مزبور بوده است:
- تاکید بر استفاده ازعنوان طرح «حذف یارانه ها» به جای طرح« هدفمند کردن یارانه ها»
- عملی شدن طرحی که پیش از این قرار بود توسط دولت های گذشته انجام شود
- طرح مزبور طرحی نئو لیبرالی است که احمدی نژاد با اهداف خاصی آن را پی گیری می کند
- این طرح هیچ شباهتی با سایر طرح های مشابه در سایر کشورها نداشته لذا دارای ابهامات بسیاری است
- دلیل عملی شدن این طرح در دولت احمدی نژاد حمایت نظامیان از وی می باشد
- این طرح بزودی دور جدیدی از تورم های غیر قابل مهار را بوجود خواهد آورد
- این طرح تنها یک سلسله منفعت های تاکتیکی تنها برای احمدی نژاد داشته و دارای راهبرد بلند مدتی نیست
در همین راستا و برای ایجاد التهاب و موج جدید نگرانی و حتی فراهم آوردن اعتراضات سایت جرس بلافاصله فلش خبری خود را به سوی پمپ بنزین ها نشانه رفت و نوشت:
«هنوز چند دقیقه از اعلام رسمی آغاز طرح هدفمندی یارانه ها توسط رئیس دولت و افزایش ناگهانیِ قیمت بنزینِ یارانه ای و آزاد توسط ستاد هدفمند کردن یارانه ها نگذشته بود، که تهران و شهرهای بزرگ کشور، در جایگاههای بنزین، همزمان با صفهای طویلِ اتومبیل ها، چهره ای پادگانی به خود گرفت و آرایش نظامیِ نیروهای انتظامی، یگان ویژه پاسداران و لباس شخصی ها درشهرهای مختلف کاملا مشهود بود.
محمود احمدی نژاد شامگاه شنبه 27 آذرماه 89، طی گفتگویی تلویزیونی، با اعلام اینکه "اجرای طرح هدفمندی یارانه ها از فردا (یکشنبه) آغاز می شود"، از تغییر قیمت بنزین و همزمان پلکانی و تدریجی کردن افزایش قیمت آب، برق و گاز خبر داده و مدعی شده بود که "با اجرای این طرح، ایران پیشرفته‌ترین کشور دنیا خواهد شد.»
گفتنی است این شیوه مدیریت اخبار و القائات در حقیقت چند هدف عمده را در بطن خود نشانه رفته است:
الف- جامعه آمادگی تغییرات را نداشته و درخصوص بخش های اول این طرح که مربوط به حامل های انرژی است واکنش صریح و سریع نشان داده است
ب- این طرح قرار است به دور جدیدی از امنیتی کردن فضای جامعه منجر شود
ج- فضا برای دور جدید اعتراضات و سوار شدن بر روی موج تبعات طبیعی این طرح آماده شده است.



کلمات کلیدی : رسانه های فتنه برای هدفمندی یارانه ها دست به کار شدند
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

تکنیک های خبری فتنه برای حمله به طرح هدفمندی یارانه ها

طرح هدفمند کردن یارانه ها مهمترین محوری می باشد که شبکه های اجتماعی دشمن طی 24 ساعت گذشته به صورت «پرحجم»،«پردامنه» و «مستمر» آن را پی گیری کرده اند.
به گزارش«جوان آنلاین»،اخباری که در این زمینه توسط این شبکه ها پی گیری شده است در قالب های زیر خلق و منتشر شدند.
 

 

الف- هدفمندی یارانه ها و پرداختن به اظهارات احمدی نژاد:
شبکه های اجتماعی دشمن پس از اعلام رسمی آغاز طرح هدفمند یارانه ها توسط رئیس جمهور به مهندسی تخریب بخشی از اظهارات وی پرداختند.
بخشی از کاربران این شبکه ها در ابتدا به تقسیم بندی دهک ها توسط رئیس جمهور پرداخته و طی یک دروغ مدعی شدند رئیس جمهور دهک ها را به 11 ارتقاء داده است.به این ترتیب که 6 دهک وضعشان بهتر می شود،2 دهک باید کمی صرفه جویی کنند و و 3 دهک باید خیلی صرف جویی کنند! پس در منطق اقتصادی رئیس جمهور10=3+2+6 می باشد.

ب- امنیتی شدن فضا پس از آغاز رسمی طرح هدفمندی یارانه ها:
تلاش برای نشان دادن تبعات سنگین طرح هدفمندی،القای نگرانی حکومت از واکنش های مردمی ،آماده باش نیروی های نظامی در سطح شهر بویژه در جایگاه های پمپ بنزین از جمله خبرهایی بود که در این سطح توسط شبکه های اجتماعی دشمن منتشر شد.

ج- نگران سازی با تکنیک«شوک ارقام»:
سایت های جریان فتنه درراستای ایجاد شوک غیرطبیعی در جامعه سعی کردند تا با محور قراردادن قیمت های آزاد برخی حامل های انرژی و بخشی از ارزاق افکار مخاطبان خود را به یک نگرانی رهنمون سازند.
بطور مثال دراین روش برای بنزین قیمت سهمیه ای 400 تومان به آن اشاره ای نشده و تنها به قیمت آزاد 700 تومان آن اشاره شده است و یا اینکه قیمت آرد نان 40 برابر شد.

د- تلاش برای شکل دهی اعتصابات:
شبکه های اجتماعی دشمن در اخبار مختلفی سعی کردند برخی اصناف را به شروع اعتصابات ترغیب کرده و پیشنهاد دادند این اتفاق باید از بخش خصوصی اتفاق بیفتد.

ه- پیشنهاد مقاومت مدنی:
برخی از شبکه های اجتماعی دشمن نیزدر اخبار متعددی پیشنهاد کردند که مردم از این پس قبوض آب و برق و گاز خود را پرداخت نکرده و دولت را در پی گیری طرح هدفمندی یارانه ها ناکام بگذارند.



کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

انتشار اسناد دخالت منافقین در ترور دانشمندان هستهای

کانون هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) بعد از انتشار خبر دخالت منافقین در ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان، اولین سری از اسناد دخالت منافقین در ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان را منتشر نمود.
به گزارش جوان آنلاین چند روز پس از ترور دو دانشمند هسته‌ای کشورمان، منافقین به مشارکت در شناسایی این دو دانشمند هسته‌ای اعتراف کرده و نوشتند: «نقش شهریاری و عباسی، در پروژه تسلیحات اتمی جمهوری اسلامی، پیش از این ،بارها توسط مقاومت افشا‌ شده است.» اما اسناد زیر که در طی سال‌های گذشته جمع‌آوری شده، نشان می‌دهد دانشمند شهید دکتر شهریاری و همچنین دکتر عباسی و بسیاری دیگر از دانشمندان هسته‌ای کشورمان همچنان در تیرس جاسوسی منافقین و ترور به دست دشمنان اسلام هستند. این موضوع در حالی است که اگرچه غربی‌ها با قرار دادن نام منافقین در لیست سازمان‌های تروریستی سعی می‌کنند ژست حقوق بشری خود را حفظ کنند اما وقوع این ترورها آن هم پیش از آغاز مذاکرات هسته‌ای کشورمان با گروه 1+5 نشان داد که گروهک تروریستی منافقین همچنان در راستای اهداف غربی‌ها حرکت و حمایت‌های آنها را دریافت می‌کند. آن چیز که در ادامه منتشر می‌شود بخشی از اسناد جاسوسی و خیانت منافقین علیه مردم و کشور است. این اسناد نشان می‌دهد که نام اساتید برجسته کشور در زمینه هسته‌ای مدتها در لیست ترور منافقین قرار داشته و انها حتی از محل زندگی و رفت و آمد این اساتید خبر داشته‌اند. این اسناد عبارتند از:
1- سند اول؛ در تاریخ 30 آبان سال 1386 شبکه تلویزیونی فاکس نیوز آمریکا در پایگاه اینترنتی خود مقاله‌ای به قلم یکی از سرکردگان منافقین منتشر نمود که به زعم خود در آن به بررسی امتیازهای البرادعی مدیرکل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران پرداخته است.
در این مقاله آمده است: «درتاریخ 15 نوامبر ـ برابر با 24آبان 86 ـ آژانس بین المللی انرژی اتمی, گزارش خود را در رابطه با آخرین وضعیت برنامه اتمی ایران ارائه داد. از هنگام انتشار این گزارش, هم تهران و هم منتقدین آن اعلام پیروزی کرده اند. تهران از این گزارش استفاده می‌کند و مدعی می شود که برنامه اتمی اش یک برنامه صلح آمیز است ... متخصص اتمی عالیرتبه که افسران سپاه پاسداران می‌باشند،‌ محسن فخری زاده و فریدون عباسی،‌ برنامه تحقیقاتی اتمی نظام را در دانشگاه موسوم به امام حسین اداره می‌کنند.»

2 – سند دوم؛ در تاریخ 12 آذر همان سال سایت منافقین در گفتگو با یکی از عوامل خود اعلام کرد: «دانشگاه امام حسین(ع) یک مرکز تحقیقاتی و پشتیبانی تولید سلاح‌های هسته‌ای می‌باشد که برخی از فعالیت‌های انجام شده در آن به قرار زیر است:
1 – با استفاده از یک دستگاه ژنراتور نوترون، آزمایش‌هایی درباره پرتاب نوترون با قدرت بالا زیر نظر پاسدار «فریدون عباسی» ازمتخصصان بالای سپاه پاسداران صورت گرفته است.
2 – ... » در این نوشته همچنان به سوابق تحصیلی و آدرس محل کار دکتر عباسی اشاره کاملی شده است.

3 – سند سوم؛ در تاریخ 21 آذر سال 86 یکی از سایت‌های منافقین اعلام کرد که در صبح روز سه شنبه 11 دسامبر 2007، در ساختمان ملی مطبوعات در واشنگتن دی سی، یکی از سران منافقین در یک کنفرانس مطبوعاتی، از کنترل برنامه سلاح اتمی نظام توسط سپاه پاسداران و مخفی کردن برنامه در تونل های زیرزمینی پرده برداشت. وی گفت دانشگاه امام حسین در تهران در برگیرنده متخصصین اصلی اتمی رژیم می‌باشد. فریدون عباسی و محسن فخری زاده که هر دو تحت تحریمات قطعنامه های 1737 و 1747 شورای امنیت ملل متحد می‌باشند از افسران عالیرتبه سپاه پاسداران می‌باشند که اصلی ترین پروژه های اتمی جمهوری اسلامی را اداره می‌کنند.


نام دکتر عباسی دوانی در قطعنامه شورای امنیت:

 


  انتهای خبر / پایگاه اطلاع رسانی جوان / کد خبر 333180



کلمات کلیدی : انتشار اسناد دخالت منافقین در ترور دانشمندان هسته‌ای
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

آه؛ شهادت حضرت سجاد(ع)

زنجیرهای به دست و پای حضرت سجاد(ع) در سال 61 هجری ریشه در دست بستن علی(ع) اول مظلوم عالم در کوچه بنی هاشم داشت.

خدایا آه ما را به محضر امام زمانمان تقدیم فرما.

شهادت امام زین العابدین(ع) تسلیت باد.

 

 

 



کلمات کلیدی : شهادت حضرت سجاد(ع)
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------
   1   2   3   4      >