خرداد 1389 - رهپویان
سفارش تبلیغ

فتنه 8 ماهه سال قبل خطرناکتر از 8 سال جنگ تحمیلی بود

سرلشکر جعفری یادآور شد: هر چند فتنه سال گذشته حدود هشت ماه بیشتر طول نکشید، اما بسیار خطرناک‌تر از جنگ تحمیلی بود.


به گزارش روابط عمومی دفتر فرماندهی کل سپاه، سردار سرلشکر محمد علی جعفری
فرمانده کل سپاه پاسداران که در جمع فرماندهان،‌ پاسداران و بسیجیان استان
گلستان در حسینیه تیپ پیاده نینوا سخن می‌گفت با اشاره به اتفاقات سال
گذشته گفت: هر چند فتنه سال گذشته حدود هشت ماه بیشتر طول نکشید، اما
بسیار خطرناک‌تر از جنگ تحمیلی بود که صدام با حمایت جامعه جهانی علیه ما
آغاز کرد و بحمدالله با لطف خداوند و هدایت پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب و
هوشیاری مردم، از این حادثه سخت عبور کردیم و دشمنان متوجه شدند که با این
روش‌ها نمی‌شود انقلاب را منحرف کرد.
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

ایران(نه جریان فتنه)، مدافع و همراه همیشگی آرمان فلسطین

ملت شریف ایران اسلامی با تأسی به رهبر و مقتدای خود و معمار کبیر انقلاب اسلامی به شناختی عظیم از حیات مادی و معنوی بر اساس اسلام ناب محمدی(ص) دست یافته اند. شناختی که تمام ابعاد زندگی دنیوی و اخروی را بیان و نگاه تازه ای به حیات در دنیای مادی گشود. مردم ایران همراه از آغاز نهضت تا  انقلاب اسلامی آموختند به موازات دشمنان اسلام در داخل ممکلت، به دشمنان بیرونی و بین المللی نیز توجه کنند. در حقیقت مردم ایران به حدی از رشد و آگاهی دست یافتند که نه تنها جریانات مرموز داخلی بلکه معادلات سیاسی و روانی صحنه های بین المللی را شناسایی کردند.
در همین راستا یکی از دشمنان قسم خورده اسلام به طور عمیق شناخته شد و با طرح ایده امام خمینی(ره) مبنی بر « اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود» این رژیم غاصب به رژیمی کوچک تعبیر گردید. مردم در طول حیات طیبه انقلاب اسلامی این رژیم را غده ای سرطانی در منطقه می دانستند و همواره با شعار «مرگ بر اسرائیل» همراهی خود را با آرمان فلسطین اعلام می نمودند. این مهم به حدی است که به اذعان خود فلسطینیان امید تازه و بارقه از انگیزه و اراده مصمم در آنها به وجود آورده است.
طرح «روز جهانی قدس» در آخرین جمعه از ماه خدا و به ابتکار امام راحل اعلی الله مقامه راه حل دیگری بود که سایر ملل اسلامی نیز با آرمان قدس شریف همراه شود که البته پس از مدتی کوتاه علیرغم طوطئه های گوناگون برای حذف یا کمرنگ کردن روز قدس این روز برق آسا در جهان اسلام نهادینه شد. و بهتر است بگوییم این روز نه تنها در میان مسلمانان بلکه در دل تمام ملت های آزادیخواه و بشر دوست جای باز کرد که در این میان همراهی یهودیان سراسر جهان در محکوم نمودن جنایات این رژِم غاصب نیز در خور توجه است.
این بیداری و هوشیاری و البته در مسیر بصیرت ملت ها چنان رشد یافته که تمام تحرکات رژیم غاصب صهیونیستی همیشه زیر نظر ملت ها است به طوری که همه اعمال شوم آنها هر چند به کلی سری مورد نقد و خبرسازی جهانیان قرار دارد. این رشدیافتگی مرهون روشنفکری امام خمینی(ره) است که بدون شک هر وقت نامی از فلسطین برده می شود این نیست که یادی از امام خمینی(ره) نشود.
تظاهرات اعتراض آمیز ده ها کشور اعم از مسلمان و غیر مسلمان به حضور یهودیان و حتی در کشورهای حامی رژیم غاصب صهیونیستی نشان در تقابل با حمله به «کشتی آزادی» در همین راستا است. این بیداری به حدی است که سایر ملل مدافع واقعی حقوق بشر حتی این بار زودتر از ملت ایران به تظاهرات اعتراضی و به آتش کشیدن نماد اسرائیل پرداختند. البته مردم ایران همراه دین خود را ادا خواهند کرد و به خیل بزرگ معترضین اسرائیل خواهند افزود.
در این میان با گذر از علل و عوارض این حمله مذبوحانه، ذکر این نکته نیز لازم است که جهانیان و به ویژه مردم عزیز و جوانان پر شور فلسطینی در جریانات پس از انتخابات 1388 ایران اسلامی و در روز قدس شعار وارداتی «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» را ازا ایران شنیدند که باعث بسی تعجب آنها شد. اما با گذشت زمانی کوتاه ماهیت و صحنه گردان این جریان شناسایی و معرفی گردید و «شعار مرگ بر اسرائل» چنان همیشه از ایران اسلامی عزیز طنین انداز شد.
و البته فرصت خوبی تا کسانی که ادعای آرمان فلسطین داشته و دارند ولی حامیان آنها شعار «نه غزه نه لبنان جان فدای ایران» را سر دادند اعلام برائت نموده و عملاً به امت واحده اسلامی بپیودند. چرا که شعار مکارانه آنها نه تنها در ایران بلکه در هیچ جای دنیا طرفداری ندارد.


کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

حاج حسن آقای مصطفوی، سالگرد امام(ره) نزدیک است!!!


انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد
با صدور نامه‌ای سرگشاده خطاب به سید حسن خمینی، نسبت به هم‌نشینی وی با
سران فتنه به شدت انتقاد و تأکید کردند: سیدحسن خمینی نباید نام بزرگ
خمینی(ره) را آلوده مطامع سیاسی خود سازد.


ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------
<      1   2