ادعای جدید دراویش گنابادی، «قطب مصداق اهل بیت در زمان خویش است.. - رهپویان
سفارش تبلیغ

ادعای جدید دراویش گنابادی، «قطب مصداق اهل بیت در زمان خویش است..

چندی پیش در سایت اطلاع رسانی فرقه گنابادی به سرکردگی تابنده، ویژه نامه ای تحت عنوان «ِمهر مجذوب» توزیع گردید، که در این ویژه نامه مقاله ای با موضوعیت «قطب، مصداق اهل بیت در زمان خویش است» درج گردیده.

آنچه را که به آن در مقاله فوق پرداخته شده، مفهوم و اصطلاح «اهل بیت» است، که  به چه کسانی اهل بیت گفته می شود و چه کسانی در این دایره قرار می گیرند. به اعتقاد این ویژه نامه،  اهل بیت منحصر به چهارده معصوم نمی باشد و مفهوم و اصطلاح اهل بیت به ما دیکته شده است و مفهوم آن چیز دیگری است که ناگفته مانده است!. (اقطاب صوفیه) مفهوم کامل تری و بلکه به کامل ترین مفهوم ممکن، مصداق «اهل بیت خدا» در عصر و زمانه خود است. همان مقام قطب در مکتب تصوف است. یعنی (قطب) راه رسیدن به مقام انسان کامل برای همگان در همه عصرها و دوره ها می باشد.

مسلک و آئین صوفی گری که  معجونی از تمام فرقه ها و ادیان است،  مدعی راستین تشیع و تابع قرآن، پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت او می باشند. البته، صوفیه  با اعتقاد به این موضوع خود را از مابقی مسلمین بخصوص شیعیان واقعی جدا ساخته و خود را تافته جدا بافته می دانند! که این خود آغاز انحرافی بزرگ در این فرقه می باشد.

 



کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------