پاداش 3 میلیارد دلاری سران دیکتاتور عرب به اردوغان! - رهپویان
سفارش تبلیغ

پاداش 3 میلیارد دلاری سران دیکتاتور عرب به اردوغان!

به گزارش اسلام تایمز به نقل از روزنامه الدیار لبنان، منابع خبری اعلام کردند که دولت ترکیه به واسطه توافقنامه ای که بین " رجب طیب اردوغان" نخست وزیر این کشور با کشورهای حاشیه خلیج فارس به امضا رسید، توانست به 3 میلیارد دلار دست یابد.

به گفته این منابع این مقدار پول، مساعدت مالی به ترکیه از سوی کشورهای حاشیه خلیج فارس در قبال حمایت آنکارا از مخالفان سوریه به شمار می رود.پاداش 3 میلیارد دلاری سران دیکتاتور عرب به اردوغان!


چراکه مقامات آنکارا در چارچوب توطئه عربی- غربی، مراکز و پادگان های نظامی را در اختیار مخالفان نظام و ملت سوری یا همان ارتش موسوم به " ارتش آزاد" قرار دادند.

در کنار این خدمت رسانی مقامات ترک به مخالفان سوریه، همچنین مرکز فرماندهی این ارتش نیز در خاک ترکیه قرار دارد به گونه که "ریاض الاسعد" یکی از موسسان " ارتش آزاد" نیز در این کشور اقامت دارد.

آنکارا در ادامه خدمت رسانی به توطئه صهیونیستی- غربی و عربی متعهد شده است که از همه مراکز مخالفان سوریه در خاک ترکیه مراقبت و حمایت کند و همچنین متعهد است که عملیات انتقال سلاح را از خاک ترکیه به سوریه به این منظور که در نهایت در دست مخالفان بشار اسد و مردم بیگناه این کشور قرار بگیرد، تسهیل کند.

در حالی "رجب طیب اردوغان" دست به چنین اقداماتی می زند که خشم مردم ترکیه در اعتراض به سیاست های دولتشان در قبال دخالت و فتنه انگیزی در سوریه روز به روز در حال افزایش است.



کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------