وقتی که "شاعره" معرکه گیر میشود! - رهپویان
سفارش تبلیغ

وقتی که "شاعره" معرکه گیر میشود!

«س.ب» از اعضای کانون منحله نویسندگان ایران و ازمدعیان روشنفکری اخیرا و پس ا زناکامیهای متعدد درچند سال اخیردر عرصه های مختلف ادبی و فرهنگی و عدم اقبال به خود، اخیر رو به معرکه گیری آورده است!وی قطعه شعری را در مورد کشته شدن «ندا آقاسلطان» سروده و در تماس تلفنی به مادر وی هدیه کرده است!
این عضو جنبش به اصطلاح زنان و کمپین یک میلیون امضا قصد دارد به منظور تحریک بیشتر مردم، سروده خود را در اختیار برخی از خوانندگان دوران طاغوت از جمله (د...) و (گ...) قرار دهد.

گفتنی است وی در ایام انتخابات در تناقضی آشکار و خارج ا زعرف روشنفکر نمایان!ضمن اعلام عدم حضور در انتخابات از کاندیدای معترض به نتایج انتخابات  حمایت کرد!!! و در این راستا و در ایام اعتراضات غیرقانونی چندین شعر در خصوص ادعای کروبی درباره تجاوز به زندانیان سروده است.

این عضو «انجمن طرفداران صلح» که وابسته به حزب چپ‌گرای توده است، در ایام حوادث  و اغتشاشات پس ازانتخابات به همراه چند تن از شاگردان جوان خود وظیفه شعارسازی برای آشوبگران را به عهده داشتند . به نظر می‌رسد اعضا و هواداران این گروه چپ‌اندیش نقش عمده‌ای را در سازماندهی اغتشاشگران ایفا کرده‌اند.


  منبع: پایگاه اطلاع رسانی جوان / کد خبر 108423



کلمات کلیدی : شاعره
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------