فتنه ای بزرگ که نیاز به بنزین نداشت! - رهپویان
سفارش تبلیغ

فتنه ای بزرگ که نیاز به بنزین نداشت!

اصولگراها در حالی به هم چنگ می زنند که مانیفست مدونی ندارند/ برخی به دنبال این هستند که روی فتنه 88 بنزین بریزند...

اینها تیتر سخنان جدید علی لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی است. باید از آقای لاریجانی پرسید جناب آقای لاریجانی!

وقتی رهبری معظم انقلاب در همان روزهای فتنه آن را « فتنه ای عمیق» نامیدند چرا جنابعالی حدود 7 ماه بعد این کلمه را به کار بردید و همواره از محورهای اصلی فتنه طفره رفتید؟ واضح است این باور قلبی شما است که فتنه ای در کار نبود و فقط اعتراضی به نتایج انتخابات شده است! همان چیزی که در گفتگوی بسیار ویژه جنابعالی در برنامه گفتگوی ویژه آن روزها شاهد بودیم!

آقای لاریجانی؛ به نظر شما آن فتنه بزرگ که می رفت همه آتش ها را در خود بسوزاند نیازی به ریختن بنزینی دیگر دارد. چه کسی سعی دارد بر انبوهی از آتش که آه از نهاد ولی فقیه زمان بر آورد بنزین بریزد. البته اگر بنزینی بود همان روزها ریخته شد. چرا که از قبل هشدار آن داده شده بود. آنجا هاشمی رفسنجانی در نامه ای توهین آمیز و سرگشاده به امام خامنه ای نوشت:

« ...لذا در فرصت باقی‌مانده ضروری به نظر می‌رسد خواسته حق حضرت‌عالی و مردم در خصوص انجام انتخاباتی سالم و پرابهت و حداکثری تحقق یابد. کاری که می‌تواند عامل نجات کشور از خطر و باعث تحکیم وحدت ملی و اعتماد عمومی باشد و فتنه‌گران نتوانند با حدس و گمان نصّ پیامتان در مشهد و در مرقد امام راحل را با هوس خود تحریف کنند و با نادیده گرفتن قانون، بنزین بر آتش‌افروخته بریزند.»

از طرفی اصولگراها مانیفست دارند. مانیفست اصولگرایان مرزیندی افراد با فتنه عمیق 88 است. سکوت، برائت، همیاری، همراهی، نفاق، روحیه انقلابی و... همه از معیارهای مانیفست اصولگراها است که بر اساس آن برخی در دایره مبارک اصولگرایی نمی گنجند؛ و البته با اعتقاد به آن نه کسی به هم چنگ می زند و نه کسی روی فتنه 88 بنزین می ریزد. چرا که فتنه ای بزرگ به نام فتنه88 نیاز به بنزین نداشت.

به هر حال معتقدیم جریان اصولگرایی با آرامش و امنیت کامل همه چالش ها و ناهنجاری های سیاسی را در خود هضم می کند.

 



کلمات کلیدی : فتنه ای بزرگ که نیاز به بنزین نداشت!
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------