شاخصهای اصولگرایی در گفتگو با دوچهره اصولگرا - رهپویان
سفارش تبلیغ

شاخصهای اصولگرایی در گفتگو با دوچهره اصولگرا

اسماعیل کوثری عضو برجسته فراکسیون اصولگرایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ندای انقلاب ولایتمداری را از مهم ترین شاخصهای اصولگرایی بیان کرد.
وی عدالتخواهی استکبارستیزی ساده زیستی پرکاری تلاش برای ارتقای علمی ادامه راه امام(ره) تلاش برای بهبود معیشت مردم را از دیگر شاخصهای اصلی اصولگرایی بیان کرد.


کوثری با بیان اینکه اصولگرایی ناب در واقع همان خط اصیل انقلاب اسلامی است درباره راز تداوم این جریان در حرکت درمسیر صحیح خود با وجود همه تلاشها برای انحراف ان تصریح کرد: جریان اصولگرایی اصیل وناب همواره درخط امام ورهبری و مورد حمایت ایشان بوده وازانجا که در مسیرخود موفقیتهای داشته است مورد قبول و حمایت مردم نیزقرارگرفته است.
این نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه اصولگرایی ناب جریانی برخاسته از بطن اسلام ناب است اظهار کرد: این جریان متعلق به شخص و فرد خاصی نیست.
وی با تأکید بر اینکه اساس  نظام ما بر پایه ولایت فقیه است اظهار کرد: همه در این نظام باید به بیانات وفرمایشات ولی امرمسلمین توجه کنند.
 زارعی:اصولگرایی اصیل وابسته و متکی به شخص خاصی نیست
علی اصغر زارعی دیگر عضو فراکسیون اصولگرایی مجلس نیز اعتقاد به اسلام باور به انقلاب و خط امام و رهبری استکبارستیزی  حمایت از حقوق محرومان عدالت محوری از جمله شاخصهای اصولگرایی بیان کرد.
وی با بیان اینکه این شاخصها را بایدبه شکل یک بسته در کنار هم وبه صورت منسجم دید اظهار کرد: نمی شود کسی یکی از این شاخصها را قبول داشته باشد و بقیه را نادیده بگیرد؛ مسئله ای که متأسفانه در مواردی  مشاهده شده است که برخی افراد صرفا برخی از شاخصهای اصولگرایی را قبول داشته اند.
زارعی با تأکید براینکه اصولگرایی اصیل وابسته و متکی به شخص خاصی نیست اظهار کرد: ابن جریان ناب از متن انقلاب و مبارزه امام بیرون آمده و همچنان هم همان معیارها محور حرکت است و برخی از این معیارها مثل اصل ولایت فقیه عدالت و مردم سالاری دینی در چارچوب قانون تبلور یافته است ولی برخی از آنها هم جزو منش عمومی ماست که باید مدنظر باشند.



کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------