نامه 11 دفتر جامعه اسلامی دانشجویان به احمدی نژاد - رهپویان
سفارش تبلیغ

نامه 11 دفتر جامعه اسلامی دانشجویان به احمدی نژاد

 11 دفتر جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه ای به رییس جمهور از وی خواستند که جریان انحرافی در دولت را از خود دور کند.
در بخش هایی از این نامه آمده است :
«ریاست محترم جمهور بی مقدمه خدمتتان عارضیم که گفتمان برخی از نفوذیان رخنه کرده در دولت جنابعالی، که در لوای حمایت های حلقه مشایی و اطرافیانشان ابراز وجود می کنند؛ تا به حال کم به شما و دولت های خدمت گذار نهم و دهم ضربه نزده اند که در این روزها نیز با دخالت در عزل وزیر محترم اطلاعات و هم چنین دخالت مستقیم در امور این وزارتخانه، کارشکنی و پرده دری نموده اند؛ این بار هم اعمال نفوذ این حضرات در حذف مهره های ارزشی که یادآور خاطرات تلخ جابجایی برخی از وزرای پیشین است داد از نهاد دلسوزان دولت بلند ساخته است.

حق آن است که بپذیریم بارها عملکردهای انحرافی، نارس، نسنجیده و شتاب زده این جریان؛ بازی های سیاسی نا خوشایندی را در کشور رقم زده است .
اگرچه نتایج عملکرد پیروان این تفکر را، در برابر حرکت پرشتاب قطار انقلابمان حتی سنگریزه هایی نیز نمی توان به شمار آورد اما نگرانی ما از آن است که مبادا تسامح و تساهل بیشتر در برخورد با این جریان انحرافی سبب سو استفاده مخالفان نظام و حتی سرمایه گذاری بیگانگان بر روی این جریان منحرف شود .
چنانچه شاهدیم برخی اصلاح طلبان زخم خورده نیز می کوشند با مطرح کردن مسائلی نظیر دوگانگی حکومت؛ به نوعی از آب آلوده جریان انحرافی در دولت به نحو احسن برای خود و هم پیمانان BBC نشینشان ماهی بگیرند ولی ملت ایران و دل های بیدار هنوز اقدامات بی حساب اینان در همه ادوار تاریخ انقلاب برای تضعیف ولایت فقیه را فراموش نکرده اند چه در طول 8 سال دولت اصلاحات و چه در انتخاب دهم ریاست جمهوری وچه هم اینک.!! از طرفی گروهی از دوستان به اصطلاح اصولگرای ما نیز در تلاش اند تا از این جریان انحرافی در دولت، سوء استفاده نموده تا رئیس جمهور ولایی و مکتبی ما را جور دیگری نشان دهند و چون یارای مقابله با دولت را ندارند؛ نیابتاً مشایی ها را هدف قرار داده تا شاید از این طریق بتوانند ارکان دولت را تضعیف نمایند . ساده لوحان غوطه ور در این فضا خواسته یا ناخواسته، حجمی از توان و فرصت های نظام را با در صدر قرار دادن این مسائل تباه می سازند و افسوس که غافل از آنند که در حال حاضر امور دیگری هم در فضای داخلی و هم در فضای خارجی برای کشور ما حائز اهمیت و نیازمند پیگیری اند.
ریاست محترم جمهور ایران اسلامی؛ برای ما دکتر محمود احمدی نژاد از پیشگامان لشکر سربازان ولایت بوده که شایستگی اش در طی مسیر رساندن حکومت به اوج قله های پیشرفت و عدالت و افتخارش به خادمی ملت، سبب شد تا ملت فهیم ایران نیز در فضای غبار آلود فتنه 88 او را تنها نگذارند اما این بارهم خواست همان ملت از دولتشان آن است که در برخورد با فتنه نفوذی ها در دولت که حتی غباری هم آن را فرا نگرفته؛ تصمیم گیری معقول، منصفانه و به هنگامی داشته باشد .
ریاست محترم جمهور، جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد دانشجویان پیرو خط ولایت و رهبری؛ که همواره حمایت علنی و آشکار خویش را نه با داعیه سهم خواهی و منفعت طلبی بلکه با هدف حراست و پاسداری ارزش های انقلاب اسلامی؛ از جناب عالی در تمامی عرصه ها دریغ ننموده؛ ضمن تشکر از حضرتعالی نسبت به شناخت وظیفه و تکلیف درفصل الخطاب قرار دادن فرامین مقام عظمای ولایت در برخورد با این جریان؛ از جنابعالی خواستاریم تا با در نظر داشتن این اصل که «حب الشی یعمی و یصم » بدون تعصب نسبت به اشخاص؛ با جدا نمودن مرز بندی خود با این تفکر هدف شوم آنان را که می کوشند تا با کار شکنی در بین مسئولین خدمت گذار دولت و همچنین طرح این مسائل در فضای عمومی کشور در صدر اخبار قرار گرفته و از لاک گمنامی بیرون بیایند، ناکام گذاشته و اجازه ندهید تا تاخیر در اقدام علیه آنان، ناخواسته سبب تکمیل پازل دشمن شده و بهانه برای تخریب خدمات انقلابی دولت حضرت عالی باشند . »



کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------