کجاست فیس بوک و کجاست تویتر - رهپویان
سفارش تبلیغ

کجاست فیس بوک و کجاست تویتر

وقتی چند نفری در ایران با نام قانون در برابر بدیهی ترین اصول دموکراتیک یعنی انتخاب مردم قد علم کردند و حاضر نشدند رأی اکثریت را بپذیرند و در ادامه خیانت های خود به ملت شریف و بزرگوار ایران دست به آشوبها و اغتشاشات خیابانی زدند، حامیان قسم خورده ضد انقلاب آنها در پس مرزها و از کیلومترها فاصله به ندای آنها لبیک گفتند و به یاری شان شتافتند.

بی بی سی فارسی که در آستانه انتخابات سال 88 ایران و فقط برای مدیریت افکار عمومی ایرانیان تأسیس گردید، از بوق های تبلیغاتی آن دوران شد که با بزرگنمایی و مظلوم نمایی، تحریک و تحریف، جاسوسی و جوسازی، القاء یأس و جعل اخبار و ... آنچه در ایران می گذشت را انقلاب سبز نامید و مرموزانه کوشید تا برداشت های ذهنی خود را به جهانیان و سایر ملت ها القاء کند.

یوتیوب با هزینه سرسام آور خود بسترهای فنی و زیرساختی را چنان آماده ساخت تا میلیونها ویدئوی جنایت پیشگان در به آتش کشیدن بانک ها و اموال عمومی و ضرب و شتم مردم کوچه و بازار را نگهداری و به مشترکان و کاربران خود ارسال نماید.


شبکه اجتماعی تویتر از مدت ها قبل اقدام به عضوگیری از میان حامیان فتنه سبز اموی کرد و بارها رزمایش های مجازی تویتری برگزار کرد به سفارش و خواهش CIA  ، پنتاگون و کاخ سفید تعمیر، بازسازی و توسعه فنی و افزایش حجم سرورهای خود را به تعویق انداخت تا این شبکه لحظه ای از دشمنی نایستد و به قول خودشان offline  نباشد. تویتر لحظه به لحظه خبرهای آتش زدن سطل زباله توسط مشتی اراذل و اوباش را مخابره می کرد و با پیامک های 128 کاراکتری فتنه ای را کمک می کرد که خود ، آن را جنگ تویتری نامید.

تویتر که ادعای تأسیس بزرگترین شبکه «خبرنگار شهروندی» در آن روزها را داشت، اخبار شوم وقایع ایران که به همت اصحاب و سران فتنه رقم می خورد را چنان منعکس می کرد که گویی نه از ایران خبری است و نه از انقلاب اسلامی.

تویت های تویتری هیچ کجا دست بردار فکر و ذهن مردم نبود؛ در مترو، صف نانوایی، کلاس درس و دانشگاه در کسب و کار و تفریح و میهمانی ها و همه جا.

الله اکبرهای شبانه بر فراز پشت بام ها و روشن گذاشتن اتو و بخاری برقی در شب ها برای به خاموش کشیدن تهران، رانندگی در روز با چراغ روشن، بوق زدن های ممتد و ترافیک های مصنوعی برداشتن وجوه سپرده از بانک ها به خیال خام چالش برای نظام، و...همه اینها سفارشات و توصیه های آنها بود.

و همین طور فیس بوک، این حامی و محور همه رسانه های خارجی.

و اصلاً همه به جنگ با حق آمده بودند، راه اندازی عجولانه و ناقص سیستم مترجم گوگل، سرویس دهنده های رایگان وبلاگ و سایت، ایمیل های گروهی، شبکه های ماهواره ای، sms senter  ها و...

و یادمان نرود راه اندازی سایت های بالاترین و جرس و تورجان و بچه قلهک و سبیل طلا و کاریکاتورهای نیک آهنگ کوثر و دهان نیمه باز و بر ساحل سلامت، آرش کمانگیر و ایمایان و...

 و وای از google reader و delicius  و چت روم گوگل، وای از فرند فید و سبز لینک و...

 شما به حساب خودتان به یاری ایران و ایرانیان در آمده بودید تا خبر های خودساخته تان را به گوش و چشم جهانیان برسانید. شما با هزینه های سرسام آور و هزاران میلیاردی اینترنت آمده بودید تا ایران را به دست نا اهلان بسپارید. شما آمده بودید تا آنچه در ایران «نبود دموکراسی» می نامیدید را اصلاح کنید.

شما آمده بودید تا حق مردم را به دست شان بدهید.

اما چه شده امروز که مردم تونس، مصر، عربستان، لبنان و یمن فریاد حق خواهی سر می دهند همه ساکت شده اید و  سکوت اختیار کرده اید؟

چرا دیگر اخبار آتش زدن سطل زباله ها را پخش نمی کنید و مردم را به سر دادن ندای الله اکبر تشویق نمی کنید؟

شبکه های اجتماعی؛ چرا اخبار خون به حق ریخته شده مردم مصر و تونس به دست عمالتان را پخش   نمی کنید؟

فیس بوک و تویتر؛ مگر مردم مصر و تونس و یمن و عربستان انسان نیستند و مگر دموکراسی نمی خواهند؟

چرا نگران از دست رفتن مصر مانند از دست رفتن ایران در 1979 هستید؟ چرا اکنون که ترکیه و لبنان و مصر در حال تحول هستند نگران شده اید؟

چرا سایت وزارت خارجه اسرائیل می نویسد: بعید نیست که گروه اخوان المسلمین با دست گرفتن رهبری اعتراضات مصر، آن را به سوی جمهوری اسلامی دیگر پیش ببرد.

و اصلاً چرا رادیوی فردا می گوید: حرکت انقلابی اخیر تونس و مصر هیچ شباهتی به حرکت جنبش سبز ندارد؟

ای سران نگران رژیم صهیونیستی و آمریکا و فرانسه، از انقلاب های منطقه بترسید و عبرت بگیرید که   رسانه های سنتی ما مسلمانان خیلی مدرن تر از رسانه های پیچیده شما عمل خواهند کرد.

مگر انقلاب ایران با حمایت و هدایت های تویتری به پیروزی رسید. مگر مردم ایران پیام حق را از فیس بوک    می گرفتند و اخبار انقلاب و نهضت اسلامی را از ماهواره ها.

نه؛ ملت ایران به کلام حق امامشان ایمان داشتند که اسلام همه سنگرهای جهان را فتح خواهد کرد.

بدانید مردم خاورمیانه میکروبهای سیاسی منطقه را شناخته اند و دیر یا زود آنها را از صحنه های قدرت و عرصه های خیانت حذف خواهند کرد. بدانید سرنوشت مبارک و ابو مازن و سعد حریری، سرنوشتی غیر از سرنوشت   زین العابدین بن علی و شاه فراری ایران نخواهد بود که ساعت ها روی آسمان به دنبال فرودگاهی باشند تا فرود آیند.

بصیرت مثال زدنی ملت ایران الگویی شد برای جهانیان، عدالت خواهان و آزادی خواهان منطقه.

ملت عرب منتظر خواص بی بصیرت خود نماندند و با عبور از آنها، خود سرنوشت شان را به دست گرفتند و این روند تا سرنگونی همه سران سرسپرده ادامه خواهد تا روزی که فرمایش رهبر عزیزتر از جانمان تحقق یابد که فرمودند: « شکی نیست بر اساس حقایق مقدر الهی خاورمیانه جدید شکل خواهد گرفت که خاورمیانه اسلام خواهد بود.     8/11/89 »

مردم لبنان و مصر و تونس با الهام از در و دیوارهای ایران 56 و 57 و شعار نویسی با اسپری و رنگ رسانه هایی می سازند که چشم تان را کور و گوشتان را کر کند که نه کاری از تویتر برآید و نه از فیس بوک.

 

 


والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

MMDHD.Parsiblog.com




کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------