مهر 90 - رهپویان
سفارش تبلیغ

حاشیه های استقبال گسترده مردم گیلانغرب از رهبر معظم انقلاب

Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

جنبش وال استریت آغاز بهار آمریکایی را نوید میدهد

سردار سیدمسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به سرایت دامنه جنبش تسخیر وال استریت به بیش از 70 شهر آمریکا، گفت: با جنبش وال استریت، سکان‌ انقلاب و جنبش‌ فراگیر علیه فساد در ایالات متحده آمریکا کلید خورده است و پلان آخر آن بی‌تردید فروپاشی نظام سرمایه‌داری غربی است.
وی افزود: شعار تغبیر اوباما به بن بست رسیده است و مردم آمریکا پشت پرده حرکت اوباما که در واقع تداوم سیاست‌های اقتصادی بوش رئیس جمهور پیشین است را خوانده‌اند و می‌گویند ما 90 درصدی هستیم که دیگر نمی‌خواهیم حرص و فساد 10 درصد صاحبان قدرت و ثروت در کشور خود را تحمل کنیم.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه مردم آمریکا علاقمندند که سران حکومت...

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

بیعت دلاورمردان کرمانشاه با رهبر انقلاب؛ 9:30 صبح 20 مهر

9:30 صبح 20 مهر؛ بیعت دلاورمردان کرمانشاه با رهبر انقلاب
 
رهبر معظم انقلاب صبح روز چهار‌شنبه مورخ 20 مهر‌ ماه وارد کرمانشاه می‌شود و مسیر استقبال ولی فقیه در سفر به کرمانشاه از میدان آزادی تا ورزشگاه آزادی بوده و شروع مراسم در ورزشگاه آزادی ساعت 9:30 صبح است.

به گزارش فارس، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه 20 مهر ماه به کرمانشاه سفر می‌کنند.
براساس این گزارش، مسیر استقبال ولی فقیه از میدان آزادی، بلوار شهید بهشتی تا ورزشگاه آزادی در ساعت 8:30 خواهد بود و شروع مراسم در ورزشگاه آزادی ساعت 9:30 صبح است.

 



کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

تجلیل رهبر انقلاب از مقام شهداء و صبر و پایداری خانواده ایثارگرا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(پنجشنبه) به منظور گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و همزمان با روز تجلیل از شهدا و ایثارگران دفاع مقدس پیامی صادر فرمودند.
متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
در نخستین روز هفته‌ی دفاع مقدس که یادآور مجاهدت عمومی و با شکوه ملت ایران در برابر کید و مکر دشمنان انقلاب و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است، نام و یاد شهیدان عالی‌مقام و سرافراز را گرامی میدارم و برترین درجات بهشتی را برای آنان از خداوند متعال مسألت میکنم. همچنین سلام و احترام و ارادت قلبی خود به خاندان‌های شریف و ایثارگر آنان که با صبر و پایداری بی‌نظیر خود چهره‌ی ملت ایران را در تاریخ، درخشان ساختند تقدیم میکنم.
امروز با پیشرفت و درخشش کشور و تأثیر عمیق آن در بیداری عالم اسلام، بار دیگر ارزش مجاهدت فداکارانه‌ی شهیدان عزیز ما آشکار گشت. خدای حکیم و قدیر را سپاسگزاریم که خون شهیدان ما ضایع نگشت و این فداکاریها جان تازه‌ئی به امت اسلام بخشید. همه باید خداوند متعال را بر الطاف آشکار و پنهانش شکر گوئیم و دوام و افزایش آن را از درگاهش مسألت کنیم و توفیق انجام وظیفه را از او بخواهیم. امید است قلب مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و روح مطهر شهیدان و امام بزرگوار از همه‌ی ما خشنود گردد.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1390/139006311555c5759.jpg

والسلام علیکم و رحمةالله
سیّدعلی خامنه‌ای
31/شهریور/1390


کلمات کلیدی : تجلیل رهبر انقلاب از مقام شهداء و صبر و پایداری خانواده ایثارگرا
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------