شهریور 91 - رهپویان
سفارش تبلیغ

حملات سرکوبگرانه نیروهای امنیتی رژیم آل سعود

 

به گزارش روزنامه تشرین سوریه؛ نیروهای آل سعود منطقه شرق عربستان را به پادگان نظامی سربسته ای تبدیل کرده اند. نیروهای امنیتی رژیم آل سعود حملات سرکوبگرانه سختی که تا به حال مانند آن مشاهده نشده است علیه همشهریان عربستانی در مناطق نجد و حجاز و شرق عربس

این روزنامه ادامه داد : در شرق عربستان حالت آماده باش نیروهای پلیس و بازداشتهای ظالمانه افزایش یافته است.

این روزنامه بنا بر گزارش سایت فجر یمن افزود :  سرکوب مردم عربستان به دور از دوربین ها و خبرنگاران و خبرگزاریها و فعالان حقوق بشر صورت می گیرد.

این سایت در مقاله ای به قلم سردبیر با موضوع «آل سعود.. افزایش بازداشتها در شهرهای مختلف عربستان و حالت آماده باش و تدابیر مخفی امنیتی » نوشت : نیروهای رژیم آل سعود تمام شهرها و روستاها و خیابانها و شهرکهای مناطق شرق عربستان به ویژه قطیف و عوامیه و جزیره تاروت و ابجیج و احساء و دمام و خبر را به پادگانهایی نظامی تبدیل کرده است به طوری که نیروهای نظامی امنیتی آل سعود در تمام این مناطق حضوری بی سابقه دارند و محدودیتهای گسترده و بی سابقه ای را بر رفت آمدهای جوانان ایجاد کرده است.
منابع خبری این سایت یمنی افزودند : نیروهای آل سعود بازداشتهای گسترده ای در شهرهای تبوک و طائف و جده و مدینه ودمام وقطیف وریاض وجیزان را آغاز کرده اند به طوری که دانشجویان و اساتید زیادی از داخل دانشگاهها ربوده شده اند.

این منابع خبری همچنین ادامه دادند : نیروهای امنیتی آل سعود از نظر روانی به بیماری هیستریک واقعی و بی سابقه ای مبتلا هستند زیرا تظاهرات مردمی رو به افزایش است.

این گزارش حاکیست منطقه شرق عربستان در حال جوشش است به طوری که مردم نجد و حجاز در حال تشکیل حزب ملی برای اصلاح امور و تغییر حاکمیت رژیم آل سعود هستند . رژیمی که مذهب را عاملی برای تفرقه پراکنی بین مردم عربستان به کار می گیرد.

این سایت خبری افزود : ارزشهای آزادی و تغییر در بین اغلب مردم عربستان و با طبقات مختلف اجتماعی در حال گسترش است که از جمله این طبقات می توان کارگران و کارمندان برجسته ادارات و کارمندان موسسات نظامی و امنیت را نام برد.

این در حالی است که درگیریها و جدالهای سرسخت اما مخفیانه ای بین خانواده پادشاهی آل سعود در حال شکل گیری است به طوری که درجه داران نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی و نیروهای گارد حفاظتی دربار باهم درگیر هستند.

بنا بر این گزارش ، پنتاگون (وزرات دفاع آمریکا) اعلام کرده است دادستان پرونده های گوانتانامو ، احمد الدربی زندانی عربستانی را به اتهامات ترورویستی جدیدی متهم کرده اند وی متهم به همکاری با گروه القاعده بوده تا برای عملیات از بین بردن نفتکش ها در سواحل یمن اقدام کند.
از سوی دیگر خبرگزاری رویترز به نقل از ژنرال "مارک مارتینز" نماینده عالی دادستانی پرونده گوانتانامو گفت : جنایانتی که الدربی به آنها متهم است جنایاتی خطرناک بوده و به هدف ترساندن کشورها و خسارت وارد ساختن به اقتصاد جهانی است.

شایان ذکر است الدربی به زندان ابد محکوم شده است  و در سال 2002 در کشور آذربایجان دستگیر شده است.


کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

ضبط فیلمهای مستهجن در اهرام ثلاثه!

ضبط فیلم‌های مستهجن در اهرام ثلاثه!به گزارش عرب آنلاین؛ اتحادیه جوانان انقلاب مصر بر اساس مدارک به دست آمده با صدور ابلاغیه ای حسنی مبارک دیکتاتور مصر، حبیب عادلی وزیر کشور سابق، فاروق حسنی وزیر امور فرهنگی پیشین، زاهی حواس وزیر سابق امور باستانی، محمود عفیفی سر بازرس اهرام ثلاثه و منصور بریک از مفتشین اسبق این منطقه را متهم کردند که با دستور رسمی و ایجاد تسهیلات به بیگانگان اجازه داده اند تا در شهرها و مکانهای فرهنگی باستانی مصر به ضبط فیلم های مستهجن بپردازند!
 طبق مدارک موجود، در ابلاغیه 3266/2012 آمده حتی برخی از این فیلم های مستهجن جنسی که به کارگردانی "پیر وودمن" یهودی در اهرام ثلاثه تصویر برداری شده، در جشنواره کن فرانسه جوایزی نیز به دست آروده اند!



کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

پاداش 3 میلیارد دلاری سران دیکتاتور عرب به اردوغان!

به گزارش اسلام تایمز به نقل از روزنامه الدیار لبنان، منابع خبری اعلام کردند که دولت ترکیه به واسطه توافقنامه ای که بین " رجب طیب اردوغان" نخست وزیر این کشور با کشورهای حاشیه خلیج فارس به امضا رسید، توانست به 3 میلیارد دلار دست یابد.

به گفته این منابع این مقدار پول، مساعدت مالی به ترکیه از سوی کشورهای حاشیه خلیج فارس در قبال حمایت آنکارا از مخالفان سوریه به شمار می رود.پاداش 3 میلیارد دلاری سران دیکتاتور عرب به اردوغان!

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

بیانات در شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌
الحمد لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام على الرّسول الأعظم الأمین و على ءاله الطّاهرین‌ و صحبه المنتجبین و على جمیع الأنبیاء و المرسلین.‌

به شما میهمانان گرامى، سران و هیئتهاى نمایندگى کشورهاى جنبش عدم تعهد و نیز دیگر شرکت‌کنندگان در این اجلاس بزرگ بین‌المللى خوشامد میگویم.
ما در اینجا گرد آمده‌ایم تا به هدایت و کمک پروردگار، حرکت و جریانى را که در شش دهه‌ى قبل با هوشمندى و موقعیت‌شناسى و شجاعت چند تن از رهبران سیاسىِ دلسوز و مسئولیت‌پذیر پایه‌گذارى شد، به اقتضاى موقعیتها و نیازهاى امروز جهان ادامه دهیم و بلکه به آن جانى تازه و تحرکى دوباره ببخشیم.
میهمانان ما از مناطق جغرافیائى دور و نزدیک در اینجا گرد آمده و متعلق به ملیتها و نژادهاى گوناگون و داراى تعلقات اعتقادى و فرهنگى و تاریخى و وراثتىِ متنوعند؛ ولى همان طور که «احمد سوکارنو» یکى از بنیانگذاران این جنبش در کنفرانس معروفِ باندونگ در سال 1955 گفت، مبناى تشکیل عدم تعهد، نه وحدت جغرافیائى یا نژادى و دینى، بلکه وحدت نیاز است. آن روز کشورهاى عضو جنبش عدم تعهد، به پیوندى که بتواند آنها را از سیطره‌ى شبکه‌هاى اقتدارگرا و مستکبر و سیرى‌ناپذیر مصون بدارد، نیازمند بوده‌اند؛ امروز با پیشرفت و گسترش ابزارهاى سلطه‌گرى، این نیاز همچنان پابرجا است.
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

سوءاستفاده استکبار از مفاهیم شریف

پایگاه اینترنتی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب گرافیک اطلاع رسان "سوء استفاده استکبار از مفاهیم شریف" که نگاهی گذرا به مصادیق مورد اشاره در بیانات ایشان در افتتاحیه اجلاس سران جنبش عدم تعهد می‌باشد، منتشر کرد.

سوء‌استفاده استکبار از مفاهیم شریف



کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------
<      1   2   3   4   5      >