خرداد 90 - رهپویان
سفارش تبلیغ

حالات هیلاری کلینتون پس از شنیدن خبر مدحی

کدامیک می تواند حالت هیلاری بعد از افتضاح خبر مدحی باشدشاید اول خواسته با این ژست ماجرا رو بی اهمیت جلوه بده
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

ابلیس با تمام توان به یاری جریان انحرافی آمده است

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) شگردهای جریان انحرافی را شیطانی دانست و گفت: در پاسخ به کسانی که می گویند این آدم قد و قواره اش اینقدر نیست که انحرافی عمیق را سازماندهی کند باید گفت که مدرس اصلی این جریان انحرافی ابلیس است که با تمام توان و تجربه اش به یاری ایشان آمده است.
به گزارش رسا، آیت الله محمد تقی مصباح یزدی، روز گذشته در جمع شماری از نخبگان سیاسی و فرهنگی سراسر کشور در چهاردهمین همایش دفتر پژوهش های فرهنگی در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) قم به تبیین شگردهای جریان انحرافی و چگونگی مبارزه با آن پرداخت.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : ابلیس با تمام توان به یاری جریان انحرافی آمده است

Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

مدحی؛ معارض یا عامل نفوذی در آمریکا

به گزارش اسلام تایمز انتشار گزارش مستندی از پروژه‌ای موسوم به "الماسی برای فریب" پرده از اشراف اطلاعاتی گسترده جمهوری اسلامی ایران بر داشت.


در این فیلم مستند نفوذ فردی به نام "محمد رضا مدحی" در اپوزیسیون خارج از ایران به نمایش کشیده شد است. مدحی که از سابقه اطلاعاتی و انقلابی برخوردار است با معرفی خود به عنوان تاجر الماس خود را بریده از گذشته معرفی کرده و موفق می‌شود به بالاترین لایه‌های اپوزیسیون خارج از ایران نفوذ کند. مدحی در خارج کشور اقدام به راه اندازی تشکیلاتی به نام "دولت در تبعید" می‌کند. که وی به سمت "شورای حفظ امنیت و منافع ملی " در این جنبش گمارده می‌شود.

این عنصر اطلاعاتی جمهوری اسلامی تا آنجا پیش می‌رود که مقامات آمریکایی بارها با وی دیدار می‌کنند و به گمان خود برای براندازی نظام جمهوری اسلامی هماهنگی‌های لازم را با وی انجام می‌دهند. در یکی از این موارد مدحی در سفری به عربستان به اصرار سفیر آمریکا و در حضور وزیر امور خارجه "سعود الفیصل" باوزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا "هیلاری کلینتون" ملاقاتی مفصلی انجام می‌دهد؛ در ادامه این دیدار به اصرار خانم کلینتون ملاقات خصوصی شده که در این ملاقات وی از مدحی برای ادامه مبارزه علیه نظام جمهوری اسلامی و همچنین سفر به آمریکا دعوت می‌کند. وی همچنین در سفری به آمریکا که با هواپیمای اختصاصی انجام می‌شود در واشنگتن توسط "دنیس راس" مورد استقبال واقع شده و با "جوی بایدن" معاون "باراک اوباما" دیدار و گفت‌وگو می‌کند. بایدن در این دیدار به وی قول هرگونه همکاری را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی می‌دهد.
حال با توجه به افشای این مسائل باید دید مسئولین آمریکایی به ویژه بانوی شماره یک دیپلماسی این کشور چه احساسی دارند وقتی متوجه شده‌اند که مدحی نه یک معارض که عامل اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران بوده است. و تمام رشته‌هایشان اینک پنبه شده است. مسئولین آمریکایی باید مدت‌ها در لاک خود فرورفته و با مرور این ماجرا چگونگی فریب خوردنشان را تحلیل کنند.
اما این ماجرا درس بزرگی را نیز برای آمریکا باوران به دنبال داشت.



کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

شب اول ماه رجب را از دست ندهید

رُوِیَ عَنْ عَلیٍّ علیه السّلام قال : مَا کَانَ اللهُ لِیَفْتَحَ عَلی عَبْدٍ بَابَ الْشُّکْرِ وَ یُغْلِقَ عَنْهُ بَابَ الزِّیَادَ?ِ وَلا لِیَفْتَحَ عَلی عَبْدٍ بَابَ الدُّعاءِ و یُغْلِقَ عَنْهُ بَابَ الاِجَابَ?ِ وَلا لِیَفْتَحَ لِعَبْدٍ بَابَ التَّوْبَ?ِ وَ یُغْلِقَ عَنْهُ بَابَ الْمَغْفِرَ?ِ (نهج البلاغه - حکمت ?3?). 

 
ترجمه : از امیرالمومنین«علیه السلام» منقول است که فرمودند: این‏چنین نیست که خداوند متعال درِ شکر را بر روی بنده‏ای بگشاید و از آن طرف باب زیادتیِ نعمت را بر روی او ببندد؛ و درِ دعا را بر روی بنده‏ای بگشاید و از آن طرف باب اجابت را بر روی او ببندد؛ و درِ توبه را بر روی بنده‏ای بگشاید و از آن طرف باب مغفرت و آمرزش را بر روی او ببندد.
     ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

بیانات مقام معظم رهبری در بیست و دومین سالگرد امام خمینی(ره)

 بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌

الحمد للَّه ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام على سیّدنا و نبیّنا ابى‌القاسم المصطفى محمّد و على اله الاطیبین الأطهرین المنتجبین سیّما بقیّةاللَّه فى الأرضین‌.

سلام و رحمت خدا بر روح مطهر امام بزرگوار و شهداى انقلاب اسلامى. امروز بار دیگر ملت ایران سالگرد امام بزرگوارمان را با این تجدید یاد و خاطره، در جهت مکتب امام و راه امام پى میگیرند. هر سال روز چهاردهم خرداد فرصتى است براى مطرح شدن بخشى و بُعدى از ابعاد زندگى مطهر امام و خط مبارک و روشن آن بزرگوار. امسال این روز با روز اول ماه مبارک رجب هم همراه است. ماه رجب، ماه رحمت و برکت الهى است. از پیغمبر مکرم اسلام نقل شده است که فرمود: «اللّهمّ بارک لنا فى رجب و شعبان».(1) این ماه و ماه شعبان، گذرگاه مؤمنان به سوى ماه ضیافت الهى - ماه مبارک رمضان - است.
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------
<      1   2   3      >