آذر 91 - رهپویان
سفارش تبلیغ

مشکل شاید در خودمان باشد...

مردی متوجه شد که گوش همسرش سنگین شده و شنوایی اش کم شده است...
به نظرش رسید که همسرش باید سمعک بگذارد ولی نمی دانست این موضوع را چگونه با او درمیان بگذارد. 
به این خاطر، نزد دکتر خانوادگی شان رفت و مشکل را با او درمیان گذاشت.دکتر گفت: برای اینکه بتوانی دقیقتر به من بگویی که میزان ناشنوایی همسرت چقدر است ، آزمایش ساده ای وجود دارد... این کار را انجام بده و جوابش را به من بگو... « ابتدا در فاصله 4 متری او بایست و با صدای معمولی ، مطلبی را به او بگو. اگر نشنید ، همین کار را در فاصله 3 متری تکرار کن. بعد در 2 متری و به همین ترتیب تا بالاخره جواب بدهد. » آن شب همسر آن مرد در آشپزخانه سرگرم تهیه شام بود و خود او در اتاق پذیرایی نشسته بود. مرد به خودش گفت: الان فاصله ما حدود 4 متر است. بگذار امتحان کنم. سپس با صدای معمولی از همسرش پرسید: « عزیزم ، شام چی داریم؟ » جوابی نشنید بعد بلند شد و یک متر به جلوتر به سمت آشپزخانه رفت و همان سوال را دوباره پرسید و باز هم جوابی نشنید. بازهم جلوتر رفت و به درب آشپزخانه رسید. سوالش را تکرار کرد و بازهم جوابی نشنید. این بار جلوتر رفت و درست از پشت سر همسرش گفت: « عزیزم شام چی داریم؟ » 

و همسرش گفت: « مگه کری؟! » برای چهارمین بار میگم: « خوراک مرغ » !!
حقیقت به همین سادگی و صراحت است.
مشکل ، ممکن است آن طور که ما همیشه فکر میکنیم ، در دیگران نباشد ؛ شاید در خودمان باشد...

 



کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

برای جهاد به عرصه سیاست برگشتم

 

رهیاب نیوز: محسن رضایی گفت: در مناظره های انتخاباتی قبلی روی اعصاب من راه رفتند اما من صبور و اهل احتیاط هستم.

به گزارش رهیاب نیوز به نقل از هفتکل نیوز ، دکتر محسن رضایی امروز چهارشنبه در نشست مسئولان دفاتر ارتباطات مردمی خود در اهواز گفت: در توزیع منابع و ثروت های عظیم کشور توازن وتعادل وجود ندارد. در منطقه زاگرس نشین این عدم توازن خیلی بیشتر خودش را نشان داده است به عنوان مثال ما هم اکنون در خوزستان وسط ثروت نشستیم و آب سالم برای خوردن نداریم.ما می خواهیم این عدم توازن را از بین ببریم

 وی  افزود: دلیلش این است که دیدگاه ها به اقتصاد، امنیتی وسیاسی است نه نحوه ی زندگی مردم. یعنی با نگاه به اقتصاد ، فرهنگ ،خانواده ها و اخلاق برنامه ریزی نمی شود. باید خانواده ها واقوام و فرهنگ ها را محور توسعه ها قرار دهیم. نگرانی های امروز به این دلیل است که این نگاه ها وجود ندارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از کسانی که وی را نظامی می دانند و ورودش به انتخابات را نمی پسندند گفت:16 سال پیش از سپاه بیرون آمدم فکر کردم اوضاع آرام تر از آن چیزی است که تصور می کردم اما اینگونه نبود. من قبل از ورود به سپاه آدم سیاسی بودم .یادم هست من و ذالقدر و شمعخانی که آن موقع کار سیاسی می کردیم رفتیم پیش آقای هاشمی و از او خواستیم کاندیدا شود که ایشان گفتند آقای بهشتی از من اصلح تر است.با این حال ، شرایطی پیش آمد که از لباس سیاست خارج شده ولباس نظامی به تن کردم. حالا شما سیاسی شدید و ما شدیم نظامی؟ البته در مناظرات روی اعصاب من راه رفتند اما من خودم را کنترل کردم . من آدم صبور واهل احتیاط هستم .

رضایی با اشاره به هدف خود ازورد به عرصه انتخابات خاطر نشان کرد: من برای جهاد به عرصه سیاست برگشتم. یک قسمتی از کار روی زمین مانده است و باید حرکت جهادی کرده و آن را بلند کنیم. من با احتیاط زیاد وارد شدم و اگر مطمئن بودم کسی می توانست این شرایط را به وجود بیاورد هرگز وارد صحنه نمی شدم.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

افسوس که عمر...

افسوس که عمر در بطالت بگذشت
با بارِ گنه، بدونِ طاعت بگذشت
فــــــــــردا که به صحنه مجازات روم
گویند که هنگام ندامت بگذشت

امام خمینی(ره)



کلمات کلیدی : افسوس که عمر در بطالت بگذشت
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

این چشم چه چشمیست

ای چشم تو چشم و چشم عالم همه چشم
 من چشم ندیدم به جهان چو چشم تو به چشم
چشم ز میان چشم چشم تو گزید
این چشم چه چشمیست چه چشمیست چه چشم
 



کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------

جامعه بین الملل مانند طاعون در حال روی برگرداندن از اسرائیل است

روزنامه صهیونیستی «معاریو» نوشت: جامعه بین الملل که وضعیت فلسطین را از حالت ناظر به حالت «غیر عضو» در مجمع عمومی سازمان ملل تغییر داد، در حال روی برگرداندن از اسرائیل مانند دوری از طاعون است.

جامعه بین الملل مانند طاعون در حال روی برگرداندن از اسرائیل است«المانیتور» در مقاله ای به قلم «شالوم یروشالمی» که در روزنامه اسرائیلی «معاریو» منتشر شده است، ‌تحت عنوان «نتانیاهو اسرائیل را به سمت قله تاریخی «ماسادا» هدایت می کند» نوشت: ممکن است کابوس تحقق یابد. برای سالها، ما (اسرائیلی ها) هشدار داده شده ایم که نمی توانیم به عنوان یک کشور به خودی خود با کل جامعه بین الملل مقابله کنیم؛‌ که الحاق خزنده (جودا و ساماریا)کرانه باختری برای کشورهای جهان غیر قابل قبول است شاید به استثنای (میکرونزی؛ شامل جزایر متعدد حاشیه اقیانوس آرام) که ممکن است آن را برگزینند؛ که این مسئله در نهایت به یک دولت آپارتاید منجر می شود.

*اروپا دیگر طرف اسرائیل و منافع آن نیست
سالها به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل گفته شده که اروپا دیگر آن چیزی که سالهای پیش بود، نیست؛ چراکه میلیون ها مسلمان متراکم در این قاره تا حد زیادی تعیین کننده سیاست های آن هستند. در جلسه معروف جولای 2009 «نیکلا سارکوزی» رئیس جمهور وقت فرانسه و «بنیامین نتانیاهو»نخست وزیر رژیم صهیونیستی،سارکوزی به نتانیاهو گفت: «هشت میلیون مسلمان در فرانسه حضور دارند که آنها شبکه های تلویزیونی فلسطینی را مشاهده می کنند. هر گونه آشفتگی در منطقه شما ، مسئول روشن کردن آتش در مجموعه ای از قاره اروپاست."

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------
   1   2   3   4      >