اینجا ایران است، صدای عاشقان ولایت را از قم می شنوید - رهپویان
سفارش تبلیغ

اینجا ایران است، صدای عاشقان ولایت را از قم می شنوید


شما در قم نیستید تا ببنید در این شهر چه اتفاقاتی دارد می افتد. همه شهر، همه آدم ها، همه کوچک ها و بزرگ ها، همه مردان و زنان از پیر و جوان به یک چیز فکر می کنند و آن هم میزبانی از آقا!
آقا سید علی را می گویم؛ آقا سید علی خامنه ای.
این روزها که قمی ها میزبان امام هستند حال و هوای وصف ناشدنی ای دارد. اکثریت خیابان ها با تصاویر امام خامنه ای تزئین شده؛ بیشتر ماشین ها عکس ایشان را به شیشه های خود نصب کرده اند. در و دیوارهای شهر را با تصاویر و دل نوشته های خود با آقا تزئین بسته اند.

شماهایی که در قم نیستید نمی دانید اینجا مدینه النبی دیگری است. اینجا غدیر دیگری است و اینجا بهشتی از جنس دنیا. قم یکپارچه غرق در نور و شادی است و قمی ها از خود بیخود. قمی ها شب ها تا پاسی از شب کاروان های شادی به راه می اندازند و مردم از آنها با شیرینی و شربت و عکس آقا از آنها پذیرایی می کنند. هنوز اسپند دود می کنند. هر چند دو سه روزی از تشریف فرمایی ایشان گذشته است.

اینجا همه از کارت ملاقات و نزدیک بودن به آقا، از دیدن آقا روز استقبال و از دست کشیدن به ماشین ایشان می گویند. اینجا نه تنها شهر امنیتی نشده بلکه شهر امن تر هم شده است. مردم به عشق میهمانی آقا در قم متوجه هیچ چیز دیگری نیستند. همه مغازه ها را که نگاه کنی عکس ایشان را می بینی.
ای کاش این روزها همچنان بماند.ای کاش آقا همیشه در قم بودند و ای کاش آقا در قم می ماندند. ای کاش این شادی همیشه می بود و همچنان ادامه داشت.

به هر جهت قم برای هزار و چندمین بار ثابت کرد که در مسیر ولایت است و ولایت را غریب نمی گذارد. قم به دنیا نشان داد که انقلاب هنوز اسلامی است و ولایت فقیه هم عمق هویت و هستی آن. قمی ها هم نشان دادند که برای بقا این هویت باید پشتیبان چه کسی بود و از که پیروی کرد. قمی ها به جهان نشان داد که ولی فقیه مبدأ، مقصد و مراد است و لاغیر. و از اینجا صدای ولایت طنین افکن می شود.


کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------