وهابیت بی عقل حتما بخواند! قرآن سوزی بدتر از کشتن انبیاء نبود. - رهپویان
سفارش تبلیغ

وهابیت بی عقل حتما بخواند! قرآن سوزی بدتر از کشتن انبیاء نبود.

در واپسین روزهای ماه میهمانی خدا که می رفت جشنی جهان اسلام را به یمن عید سعید فطر فرخنده سازد و مسلمانان جهان در آئینی مشترک پایان یک ماه بندگی را به افتخار بنشینند و پس از یک ماه انس با قرآن کریم همزمان با جشن تولد قرآن عزیز، خبر تصمیم کشیش ابلحه و احمق آمریکایی دل مسلمانان را نگران ساخت که مبادا این شرور این خیانت بزرگ به ادیان الهی را مرتکب شود.

اما پس از انصراف قوه شیطانی بر او غلبه کرد و به دست تعدادی از ازناب خود ننگ ابدی را برای خود به یادگار گذاشت. و این در حالی است که مقامات آمریکایی مدعی حقوق بشر و آزادی در سکوت مرگبار خود به سر می برند. سؤال اینجاست در حالی که قرآن کریم مشفقانه می فرماید « بیایید در مورد مشترکات خود _که همان توحید و ارسال رسل و انبیاء الهی است_ صحبت کنیم» چرا این عده افراطی قرآن را کتاب وحدت نمی دانند. قرآن کریم نه تنها کتاب پیامبر آخر و مسلمانان است بلکه از آنجا که از صدر تاریخ و تولد انسان را گرامی داشته و از آنجا که ادعای همه پیامبران و انبیاء، حتی عیسی بن مریم را مورد مکرمت قرار داده کتاب همه بشریت است. لذا آنچه در مورد اسلام ستیزی از قرآن استیفاد می شود حاصل تراوشات ذهنی مشتی مسیحی صهیونیسم است که جزای دنیوی خود ار در آئینه قرآن می بینند. و آنچه به حکم قرآن جهاد اسلامی نامیده می شود عین عدل و عدالت در نهاد و فطرت بشریت است علیه ظلم کافران و جور مشرکان و عصیان معاندان.

صهیونیسم غاصب و آمریکای جنایتکار از آنجا که به وضوح اطمینان دارند وعده های الهی در پاسخ به جنایت های آشکار و جنگ افروزی دولتمردان آنها روزی به پایان خواهد رسید. چرا که حق آمدنی و باطل رفتنی است آنجا که خود قرآن می فرماید « حق آمد و باطل رفت همانا که باطل رفتنی است». و بدیهی است که قرآن تنها هدیه الهی به بشریت است که قرن های متمادی به همت انسان های توحیدی از هرگونه تحریف و خدشه مصون مانده وعده های آن خلف ناپذیر است. این وعده الهی است که »ما قرآن را نازل را کردیم و خودمان از آن محافظت می کنیم.»
قرآن کتاب رهایی بخش بشریت در همه تنگناها و وحشت ها و تنهایی ها است. قرآن درس چگونه زنیستن جمعی و صلح و صفا و ارتباط صمیمی کنار یکدیگر است. قرآن کتاب هدایت و شفا است و دستورالعمل زندگی سعادتمندانه دنیوی و اخروی است. همچنانکه که همه ادیان الهی و توحیدی چنین بوده اند. قرآن سوزی و هتک ساحت قدسی قرآن کریم انتقام خون نریخته شهروندان آمریکا توسط مسلمانان است که به ادعای مسیحیان صهیونسیت آمریکا مصداق آن را حمله مسلمانان در 11 سپتامبر خودساخته می دانند.
و البته می دانیم این که این وقاحت سعی در گمراه کردن افکار عمومی جهان و انتقال بحران از جنایت ها و شکست های پی در پی آمریکا در همه عرصه های دیپلماتیک، سیاسی و جنگ افروزی است. این در حالی است که غالب مردم و شهروندان آمریکا باورشان در آن است که این واقعه بسیار مشکوک و بلکه ساختگی است و از عهده چند تروریست مفلوک و خانه خراب بر نمی آید. در حالی که دولتمردان همدست با این چند شیطان انسان نما و هتاک به قرآن محید در اقدامی مشترک عاجزانه سعی و تلاش بیدریغ در بی خبر نکه داشتن جامعه و شهروندان آمریکا دارند مردم و عالمان آزاداندیش آمریکا اعتقاد دارند که حادثه 11 سپتامبر بهانه ای است برای حمله به مسلمانان، مناسک اسلامی و در نهایت قرآن کریم.
آنچه امت اسلامی در این حادثه تلخ و دردناک باید بدانند آن است که این از ذلت و درماندگی سییاستمداران کاخ سفید و پنتاگون است که در مواجه با پیشرفت مکتب حیات بخش اسلام عزیز توانایی متقابل را ندارند و البته هر چه بکوشند نیز نمی توانند این نورافشانی قرآن را مانع شوند؛ چون خود قرآن می فرماید « می خواهند نور خدا را خاموش کنند، ولی خدا نور خود را به تمام می رساند هر چند مشرکان پشت به پشت هم قرار گیرند.»
مسلمانان جهان در این واقعه نیز بغض نترکیده خود را پس از سالهای طولانی در جفای به اسلام عزیز و ادیان الهی در گلو نگه می دارند چرا که قرآن سوزی بدتر از کشتن پیامبران و انبیاء الهی نیست با استغاثه، شکایت این غم و غصه را به درگاه الهی خواهند برد. و اینجاست که رمز وحدت اسلامی بر مسلمانان آشکار خواهد شد که ای مسلمانان متحد باشید و به ریسمان الهی چنگ بزنید.

لذا باید به گروهک بیمقدار و مسلمان نمای وهابی نیز گفت بالاخره دیدید که شکستن وحدت اسلامی و تکفیر و مشرک دانستن دیگر فِرق امت اسلام زمینه چه ضربه ها و خطراتی علیه اسلام عزیز و ارکان آن است؟
آیا وقت آن نرسیده که وهابیت شوم و سران خائن آن به خود بیایند و به جای چاپ گرانقیت و زیبیدن مصحف شریف به عمل قرآن علیه کفار و مسلمانان بپردازند؟
آیا وقت آن نرسیده که وهابیت از اسلام بی خبر ببینند که چاپ قرآن و حذف آیات جهاد و مبارزه علیه مشرکان چه جسارت و جرأتی به کفار و مشرکان خواهد داد؟
آیا وقت آن نرسیده که به اسلام راستین برگردند و دست از آتش نفاق و تفرقه در میان امت رسول اعظم(ص) دست بردارند؟

آیا وقت آن نرسیده که شیوخ بی عقل برخی کشورهای عربی جنایت آمریکای مستکبر علیه اسلام را لمس کنند؟
مگر نمی بینند قرآن سوزی را و مگر نمی بینند سکوت ننگین مقامات آمریکایی را و مگر نمی بینند خوشحالی صهیونیست غاصب را؟
مسلمانان واقعی ضمن عرض ادب به ساحت قدسی قرآن کریم و پیامبر اعظم(ص) و تسلیت به آن حضرت به همراه همه حامیان خود از هر کشور و نژاد و قومی ضمن محکوم کردن همه اقدامات اسلام ستیزی و کشتار مسلمانان، چه در فلسطین اشغالی، افغانستان و پاکستان،  عراق مظلوم، و چه در جامعه آمریکا و ایذای مسلمانان حتی در اروپای مرکزی و غربی اعلام می کند خون به جوش آمده در این جنایت و خیانت با غیرت اسلامی تا ابد در پیکر امت اسلامی خواهد ماند و روزی که مصلح جهان بانگ بر آورد، با خون خود و تا آخرین نفس از مکتب حقه بشریت و اسلام دفاع می کند.
ما مسلمانان این اقدام را محکوم کرده و به حکم قرآن در این موقعیت حساس صرفاً با تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی حقانیت خود را به اثبات خواهیم رسانید.


کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------