آمریکا ننگت باد! - رهپویان
سفارش تبلیغ

آمریکا ننگت باد!

موج تحریم های جدید و تهدیدهای اخیر دولت های غربی که با تحریم شرکت های اقتصادی ایرانی و تشویق رژیم صهیونیستی علیه ایران رغم می خورد مسلماً معلول دلایلی چند و بعضاً کم اهمیت است. اول آنکه غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا معمولاً در نهایت استیصال و درماندگی نسبت به عظمت ملت ایران این امواج را به راه می اندازند و روانه رسانه های خود می کنند. بدیهی است قدرت دفاعی ایران در پس اراده و انگیزه ملت غیور ایران در دفاع از میهن اسلامی خود بخشی از این درماندگی را رقم زده است.

از طرفی مواضع به حق جمهوری اسلامی ایران در گفتمان عدالت خواهی، زیرسؤال بردن حقوق بشر آمریکایی، بازخوانی عدم مشروعیت رژیم صهیونیستی و دعوت همه انسان های آزاده و آزادی خواه به انسانیت چنان خوفی را در غرب به وجود آورده و هر از چند گاهی این تهدیدها در قالب ایران هراسی، اسلام هراسی، خطر اسلام، دعوت به آتش زدن قرآن، اذیت و آزار مسلمانان اروپایی، هتک مساجد، خطر ایران، تلاش در تغییر نام خلیج همیشه فارس و... را به راه خواهد انداخت.
آنچه آنان را به این جسارت می اندازد بدون تردید بی عقلی برخی شیوخ و پادشاه نشینان عرب است که نه تنها باعث از دست رفتن ابهت واقعی اسلام عزیز و قدرت مسلمانان شده است، بلکه موجب گزافه گویی هایی نیز علیه ملت ایران شده است. سفرهای دوره ای مقامات آمریکایی به منطقه، صدور لایحه 1553، تشویق اسرائیل در حمله به ایران، حمله به غزه برای نشان آمادگی برای حمله و یورش قرون وسطایی و... بخشی از این سناریوی تبلیغی علیه ایران است.
اما خود آنها نیز به خوبی می دانند که این تهدیدها در برابر عزم پولادین
ملت ایران تدثیری ندارد و ملت ایران با تمام وجود در برابر تمام موجودیت
آنها خواهد ایستاد. ملت ایران در طول سال های استقلال و آزادی خود و به دست گرفتن سرنوشت خود پس از انقلاب اسلامی ایران و تداوم این اراده تحسین برانگیز ثابت کرد مدافع واقعی اسلام و انقلاب عزیز است و در این راه تا به آخر ایستاده است. در این میان آنچه زمینه هایی را برای جسارت در تحریم ها علیه ملت ایران به وجود آورد وجود عناصر انقلابی! سست عنصر است که هموراه با ایجاد تشکیک در اقتدار ملت ایران و با زیرسؤال بردن روابط خارجی، گفتمان تردید، تلاش برای هرج و مرج های اقتصادی، ایجاد تردید در دستاوردهای دولت، سعی در دلسرد کردن مردم از جریان ارزشی اصولگرا راه را برای این جسارت ها به ملت ایران مرتفع می کنند.
هدف قرار دادن وحدت مردم در انتخابات 40 میلیونی، همراهی فتنه گران با دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام و تهاجم رسانه ای نیز از این مقوله است. اما همانطور که این عناصر پوشالین در میان ملت جایی نداشتند و هر روز در نظر ملت فصیم و بصیر ایران ذلیل تر و خوار تر می شوند، دشمنان خارحی نیز بدانند آنان به مراتب بیشتر مورد تنفر ملت ایران هستند و این شیطنت ها نیز همیشه باعث بیداری روزافزون ملت ما شده است.
از این جهت جا دارد سران فتنه و حامیان آنها و برخی خواص که با سکوت، ایجاد تردید، انتقادات ساختارشکن، فرار از قانون و تسلیم خود و بستگان خود و... هنوز سعی دارند از کشتی انقلاب پیاده شوند به دامن پر محبت مردم برگردند و بیش از این باعث شادی و جسارت دشمنان نشوند. چرا که مستی دشمنان ناشی از همین دو و چند پهلو بودن آنها است.


کلمات کلیدی : آمریکا ننگت باد!
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------