استقبال هاشمی رفسنجانی از فرد هتاک+عکس - رهپویان
سفارش تبلیغ

استقبال هاشمی رفسنجانی از فرد هتاک+عکس

مراسم ضیافت افطاری رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی کشور شب گذشته در ساختمان قدس مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

در این دیدار علاوه بر اصحاب رسانه، برخی فعالین سیاسی با گرایش‌های افراطی و خاص نیز حاضر شدند و مورد استقبال هاشمی رفسنجانی قرار گرفتند. یکی از این افراد مهدی خزعلی بود که به تازگی از زندان آزاد شده است.

استقبال هاشمی رفسنجانی از فرد هتاک+عکسهاشمی رفسنجانی وقتی با مهدی خزعلی که بعد از چند روز اعتصاب غذا آزاد شده بود رو به رو شد با اظهار خشنودی از آزادی خزعلی به شوخی به وی گفت: چند روز صبر می کردی و بعد دوباره شروع می کردی. از دست عزرائیل فرار کردی و حالا در کاخ هستی !

این نوع دلجویی و استقابل گرم از مهدی خزعلی در دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حالی است که وی از سال 88 چندین مرتبه به اتهام اقدام بر علیه امنیت ملی و تشویش اذهان عمومی بازداشت شده بود و در زندان نیز جنجال های بسیاری به وجود آورده بود.

اما آخرین حاشیه سازی های وی مربوط می شود به اتهامات و توهین هایی که بعد از بیماری و بستری شدن آیت الله مهدوی کنی در بیمارستان به ایشان وارد کرده است. 

خزعلی که بعد از فتنه سال 88 با همصدا شدن با جریان ضد انقلاب و اپوزوسیون به یکی از همراهان شبکه های خارج از کشور تبدیل شده بود، در طول این مدت اتهامات مختلفی را به برخی از مسئولان عالی رتبه وارد کرده بود که در این زمینه آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان نیز در رآس توهین ها و اتهامات وی قرار گرفته است.

استقبال هاشمی رفسنجانی از فرد هتاک+عکسنکته قابل توجه این است که هاشمی رفسنجانی که به گرمی از فرد هتاک به آیت الله مهدوی کنی استقبال می‌کند و جویای احوال وی می شود، یک روز پس از انتشار خبر بیماری آیت الله مهدوی کنی به عیادت وی در بیمارستان بهمن رفته و ضمن گفتگو با نزدیکان و پزشکان معالج آیت الله مهدوی کنی در جریان آخرین وضعیت بیماری و مداوای ایشان قرار می گیرد. بر اساس گزارش های منتشر شده در رسانه‌ها هاشمی ضمن سفارش و پیگیری مداوای رئیس مجلس خبرگان رهبری، سلامت و بهبودی هر چه سریع تر ایشان را از درگاه خداوند مسئلت می‌کند.

لازم به ذکر است که هاشمی رفسنجانی در روزهای گذشته و در مدت زمان بازداشت خزعلی، طی گفتگوی تلفنی با دکتر مهدی خزعلی در اورژانس بیمارستان امام خمینی ،جویای احوال وی شد و برایشان طلب صبر تا نیل به اهداف عالیه! کرد.

 

این اقدام هاشمی رفسنجانی در حالی است که وی همواره آیت الله مهدوی کنی را یکی از نزدیکان و همراهان خود در جریان انقلاب معرفی می کرد و با این حال به حمایت و استقبال از یکی از مخالفین و هتاکین به ایشان می‌پردازد.

این نوع مواضع متناقض و استانداردهای دوگانه در رفتار‌های هاشمی رفسنجانی در طول چند وقت گذشته افزایش یافته است؛ در حالی که وی همواره در مواضع رسمی خود صحبت از همراهی با خط و اندیشه امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی می‌کند، در دیدارها و ملاقات هایش از کسانی استقبال می کند که هیچ نسبتی با انقلاب اسلامی و اندیشه امام خمینی (ره) ندارند و در برخی موارد حتی اقدامات و مواضعی علیه نظام جمهوری اسلامی و امام خمینی (ره) را در کارنامه خود دارند.

منبع: مشرق نیوز



کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------