افزایش پدیده کودکان سر راهی در عربستان - رهپویان
سفارش تبلیغ

افزایش پدیده کودکان سر راهی در عربستان

 

روزنامه المدینه چاپ عربستان نوشت: نمازگزاران در مسجد منطقه "العریجا" در شهر ریاض پایتخت عربستان بامداد روز سه‌شنبه حاضران متوجه دختر نوزادی شدند که درون یک جعبه گوجه فرنگی قرار داده شده بود.

این روزنامه افزود: درپی یافته شدن این نوزاد، یکی از نمازگزاران سریعا با مراجع امنیتی امنیتی و سازمان هلال احمر تماس گرفت.خبرگزاری فارس: افزایش پدیده کودکان سر راهی در عربستان

روزنامه المدینه به انتقلا این نوزاد به بیمارستان اشاره کرد و نوشت: پدیده نوزادان سر راهی اخیرا در برخی از استان‌ها و مناطق عربستان تکرار شده است.

در همین حال، روزنامه الوطن عربستان به نقل از عوض القحطانی سخنگوی اطلاع رسانی پلیس منطقه "جازان" عربستان نوشت که در درگیری بر سر مالکیت یک قطعه زمین و تبادل آتش سه نفر زخمی شدند.

وی گفت که پس از رسیدن گزارشی در خصوص درگیری مسلحانه، نیروهای امنیتی به محل درگیری اعزام شدند.

القحطانی افزود: این درگیری بین دو برادر و 3 نفر دیگر به دلیل اختلاف درباره یک قطعه زمین به وقوع پیوست.

منابع خبری تاکنون بارها از روند رو به افزایش آسیب های اجتماعی در عربستان از جمله افزایش آمار خودکشی و فقر در این کشور خبر داده‌اند.

درحالی که عربستان در جهان به عنوان یک کشور نفت خیز و ثروتمند شناخته می‌شود اما از این کشور خبر می رسد که مسئولان قصد دارند برای مقابله با فصل سرما بین فقرای چند شهر پتو توزیع کنند.

این طرح از شهرهایی در منطقه شمالی عربستان به دلیل سرمای شدید این منطقه آغاز می شود و در مرحله نخست، 25 هزار پتو بین پنج هزار خانواده توزیع خواهد شد.

 



کلمات کلیدی : افزایش پدیده کودکان سر راهی در عربستان
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------