جواب نامه پرانی های محمد نوری زاد - رهپویان
سفارش تبلیغ

جواب نامه پرانی های محمد نوری زاد

جواب نامه پرانی های محمد نوری زاد

شماره یک :
آقای نوری زاد !از زمانی که در جریان نامه پراکنی های شما قرار گرفتم ، مصاحبه های تلویزیونی ات در ذهنم تداعی شد که چگونه بعد از شهادت آوینی میخواستی در قالب آن والامقام خود را تبلیغ کنی . آنگاه انگشتتعجب به دندان گزیدم و شعر معروف مرحوم محمد حسین شهریار را با خود زمزمه کردم که سروده است :
به جای پای علی پا نهادن آسان نیست         نه هر محب علی مالک اشتری داند

شهید آوینی پیام آور شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی به نسل های بعد بود، او پیام زینب کبری به بازماندگان شهدا را به خوبی درک کرده بود . او در سویدای قلب و عمق وجدان بیدارش ندای شهدا را شنیده بود که آوینی ها را مورد خطاب قرار داده اند که بعد از ما شما چه کردید ؟ ایشان برای اینکه جواب وجدان پسندی به بازماندگان شهدا و ارواح آن مردان مرد آفرین داده باشد ، دوربینش را برگرفت و در کادر کارهای هنری ، تصمیم خالص خود را بر بلندای همتش نشاند و به سهم بالای خود نگذاشت خاطره حماسه سازان کربلاهای ایران زمین به بوته ی فراموشی سپرده و نام نامی آن عزیزان دوران به طاق نسیان و فراموشی زده شود .
او به نسل های بعد گفت : گمان نبرید که شهدا از دست رفته اند بلکه آنها به دست آمده اند، آنها مانده اند و زمان مارا با خود برده است .
آقای نوری زاد ! شهید آوینی هم به خوبی به دست آمد ولی می بینم متاسفانه بدجوری از دست رفته ای و طوفان فتنه 88 شما را مثل یک حشیش بی ریشه به هرسو به صخره می کوبد و در زمین دشمن به بازی پرداخته و مجری پروژه ی مهندسی فوکویامای آمریکایی شده ای که می گوید : آغاز و فراگیری انقلاب اسلامی از کانون ولایت فقیه بوده است . بنا بر این برای مقابله با آن باید "ولایت فقیه " و شخص ولی فقیه هدف نهایی باشد .
ولی دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که طرح فوکویاما در مقابل فطرت پاک و زلال مردم مسلمان ایران قرار گرفته است ؛ لذا مجریان آن بیهوده باد درو می کنند . بخاطر اینکه در زاویه و نهانخانه قلب افراد سالم و مسلمان ، افسوس ها نهفته است . اینها افسوس میخورند کاش میبودیم و از خانه گلی فاطمه سلام الله علیها و علی علیه السلام دفاع میکردیم و نمی گذاشتیم دردانه رسول خدا در میان در و دیوار قرار گیرد . کاش میبودیم ونمیگذاشتیم بیعت را بر امام علی علیه السلام تحمیل کنند و او را بیست و پنج سال در حالی که استخوانی در گلو و خاری در چشم ، خانه نشین کنند . کاش میبودیم و نمی گذاشتیم تنهاترین سردار یعنی امام حسن علیه السلام تن به صلح دهد . کاش می بودیم در رکاب امام حسین علیه السلام شمشیر می زدیم و زمین و زمان را مسخر آن حضرت می کردیم و ای کاش های دیگر...
این مردم ندای فطرت خود را با گوش جان شنیده اند که :
گفتم به کام وصلت خواهم رسید روزی        گفتا نیک بنگر شاید رسیده باشد
تو داری از خانه گلی فاطمه سلام الله علیها و علی علیه السلام دفاع میکنی . تو در کنار امام حسن علیه السلام هستی و همه را به استقامت دعوت میکنی . تو در عاشورا حضور داری و به مصاف عمر بن سعدها و شمر بن ذوالجوشن ها و خولی ها و ... رفته و پوزه نحس آنها را به خاک مزلت می مالی و غبار غم از چهره رقیه می زدایی .
مگر نه شهدای انقلاب اسلامی به ندای فطرت که ندای خداست لبیک گفته و در رکاب فرزندان فاطمه زهرا سلام الله علیها یعنی سید روح الله و سید علی ، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند ؟
مگر نه میلیون ها انسان پاک باخته در صف جان باختن در رکاب امام زمان عجل الله تعالی قرار گرفته اند ؟
مگر نه میلیون ها انسان در قالب دفاع از آقا و مقتدایشان سید علی خود را در حضور امام زمانشان میبینند ؟
و مگر نه با اَینَ عمّار گفتن آقا ، هزاران عمار و ابن تیهان و ذوالشهادتین لبیک گویان خود را پای فرزند فاطمه زهرا سلام الله علیها می اندازند و اذن میدان میطلبند ؟
حالا بار دیگر در خلوت خود حساب کن که آیا مهندسی فوکویاما و طرح خائنانه جرج سوروس می تواند در این کشور امام زمان عجل الله تعالی کارایی داشته باشد تا برای اجرائ آنها پاژه ی خود را بالا بزنی و قداره بچرخانی و یقه بدرانی ؟
آقای نوری زاد آیا پیام 9 دی مردم یکپارچه ایران اسلامی را نشنیده ای که آمریکا و مزدوران داخلیش را به کمای سیاسی برده است ؟ یا پیام را شنیده ولی نوشتن این نامه های بی ادبانه به آقا برای شما موضوعیت دارد و از قبل این ها خرجی عائله ات را تامین می کنی ؟ پناه می بریم به خدا از این سقوط ها و فرو رفتن به منجلاب فساد و تباهی .
آقای نوری زاد ! شما نه اولین کسی هستی که به رهبران دینی نامه می نویسی و نه آخرین آنها . پیشنهاد این است که تاریخ را ورق بزنی و از لابلای آن پارس نامه های معاویه به ساحت مقدس امام علی عله السلام را بار دیگر مرور کنی که چگونه با یک ادبیات قابل توجه به امام ناسزا میگوید .
اگر میخواهی نامه هایت را از فقر و فلاکت ادبی برهانی از نظر ظاهر نامه نگاری هم به معاویه تأسی کن و در جواب ِ جوابیه های این بنده مطالبی با اسلوب دقیق نامه نگاری به سایت ها بسپر و منتظر جواب های بعدی باش .
در رابطه با این نامه های موهن و پریشان نکاتی را یادآور می شوم :
1.     دأب و شیوه این بنده در این تقابل، آوردن مطالب سخیف این نامه ها در داخل گیومه و نوشتن نکته و یا نکاتی چند پیرامون مطالب داخل گیومه است .
2.     با توجه به اینکه این فرد معلوم الحال به سبک و سیاق منافقین سب و هتک را شیوه نامه نگار خود قرار داده است ما به تبعیت از مولای متقیان علی علیه السلام قلم خود را به سب آلوده نخواهیم کرد . ولی به فراخور ادبیات چاله میدانیش ناچاراً جواب های پشیمان کننده ای خواهیم داد .
منتظر شماره های بعدی باشید .
محمد کرم ساعد پور

 



کلمات کلیدی : جواب نامه پرانی های محمد نوری زاد
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------