حاتمی کیا «شهید چمران» را میسازد - رهپویان
سفارش تبلیغ

حاتمی کیا «شهید چمران» را میسازد

با وجود اینکه موضع ابراهیم حاتمی‌کیا درباره ساخت فیلم شهید چمران سکوتی است که به رد این خبر بیشتر نزدیک است، ولی امروز محسن مومنی رئیس حوزه هنری از قطعیت مذاکرات ساخت این فیلم توسط ابراهیم حاتمی‌کیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مومنی امروز یکشنبه 22 خرداد در جمع خبرنگاران تاکید کرد: یکی از مهمترین پروژه‌های سینمایی حوزه هنری در سال جدید، ساخت فیلم شهید چمران توسط ابراهیم حاتمی‌کیاست که مذاکرات آن انجام گرفته و کار ساخت هم به زودی آغاز می شود.

وی ادامه داد: همچنین ساخت سریال «دا» به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی قطعی شده و به زودی مقدمات ساخت آن هم فراهم می‌شود. همچنین مذاکرات اولیه با دو کارگردان صاحب نام برای ساخت اثر بر اساس دو کتاب «حرمان هور» و «شنام» انجام شده که در صورت قطعی شدن خبر آن هم اعلام می‌شود.

رئیس حوزه هنری دیگر فعالیت‌های بخش سینمایی را اینگونه بیان کرد: فیلمی به نام «دادگاه» با موضوعی سیاسی هم در دستور کار است که جزئیات آن بعدا اعلام می‌شود. ساخت مجموعه‌ای 8 قسمتی با محوریت حوادث مهم پس از انقلاب هم در دست ساخت است که تاکنون 50 درصد کار جلو رفته است.

مومنی افزود: این آثار همه در سطح بین‌المللی ساخته می‌شوند تا بتوان آنها را در شبکه‌های تلویزیونی همسو با سیاست‌های انقلاب پخش کنیم.

به گفته وی تجهیز سالن‌های سینمایی که مالکیت آنها در اختیار حوزه هنری است با همراهی استانداران در سراسر کشور نیز به طور جدی دنبال می‌شود.



کلمات کلیدی :
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------