امروز را قدس از منامه می گذرد... - رهپویان
سفارش تبلیغ

امروز را قدس از منامه می گذرد...

وقتی خبر تخریب میدان اللؤلؤ منامه به دست نیروهای دولتی بحرین پخش شد عمق نفهمی دیکتاتور بحرین اثبات گردید. شاه بحرین بر خلاف ظواهری آراسته باطنی بس حیوانی دارد که با به لزره افتادن پایه های خانه های عنکبوتی اش دست به دامان خبائث آل سعود و امارات زد.

دولت نامشورع بحرین به دلیل ضعف ارتباط با مردم خود و در عوض دلدادگی به غرب جهانخوار آنچنان مورد نفرت مردم قرار گرفت که این نفرت امانش نداد و فرصت فکر کردن را از او ربود تا جایی که رو به وهابیت کثیف عربستان آورد. وهابیت حاکم بر عربستان نیز که از وجود تفکر انقلابی در بحرین بر خود می لرزد تن به چنین جنایتی داد. عربستان به خوبی می داند همه پول هایی را که برای ترویج فرقه ضاله وهابیت در کشورهای منطقه خرج کرده نتیجه معکوس داد و بالاخره آتش دل مردم منطقه دامن کثیف آنها را گرفت.

سؤال اینجاست چرا عربستان در سال های متمادی کشتار مردم غزه و لبنان به آنها کمک نکرد و خفقان گرفته بود؟

و جواب آن ساده است، زیرا بحرین هم مرز با عربستان شیعه است و در همسایگی ایران و اگر این کشور بسیار کوچک به خواسته به حق خود برسد چیزی جز اضطراب بر آل سعود وهابی نخواهد ماند. امروز بحرین خاکریز اول ما ایرانیان شده و پیروزی بحرین یعنی پیروزی اسلام بر کفر منطقه. امروز بحرین آبروی ما است و هر توهینی به بحرین توهین به اسلام ناب است. انقلاب بحرین نقطه عطفی در همه انقلاب های منطقه است و خواسته یا ناخواسته بحرین رمز پیروزی اعراب منطقه است. اگر بحرین ما پیروز شود نفس در سینه عربستان سعودی خفه خواهد شد و استوانه اتکای همه انقلاب ها شکل خواهد گرفت. در این میان سکوت مرگبار و خوشحالی اسرائیل غاصب نیز قابل توجه است. صهیونیسم اشغالگر در پوست خود نمی گنجد که وهابیت عربستان بر بحرین شیعه یورش برده و با آنها می جنگد.

اما این خوشحالی شیطانی دیری نمی پاید و به امید خدا به زودی شکست دولت دیکتاتور بحرین را خواهیم دید. لذا امروز را قدس از منامه می گذرد و اگر منامه پیروز شود تو دهنی محکم به عربستان و تیری کشنده ای برای اسرائیل خواهد شد. انشاءالله تعالی



کلمات کلیدی : امروز را قدس از منامه می گذرد...
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------