انتشار اسناد دخالت منافقین در ترور دانشمندان هستهای - رهپویان
سفارش تبلیغ

انتشار اسناد دخالت منافقین در ترور دانشمندان هستهای

کانون هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) بعد از انتشار خبر دخالت منافقین در ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان، اولین سری از اسناد دخالت منافقین در ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان را منتشر نمود.
به گزارش جوان آنلاین چند روز پس از ترور دو دانشمند هسته‌ای کشورمان، منافقین به مشارکت در شناسایی این دو دانشمند هسته‌ای اعتراف کرده و نوشتند: «نقش شهریاری و عباسی، در پروژه تسلیحات اتمی جمهوری اسلامی، پیش از این ،بارها توسط مقاومت افشا‌ شده است.» اما اسناد زیر که در طی سال‌های گذشته جمع‌آوری شده، نشان می‌دهد دانشمند شهید دکتر شهریاری و همچنین دکتر عباسی و بسیاری دیگر از دانشمندان هسته‌ای کشورمان همچنان در تیرس جاسوسی منافقین و ترور به دست دشمنان اسلام هستند. این موضوع در حالی است که اگرچه غربی‌ها با قرار دادن نام منافقین در لیست سازمان‌های تروریستی سعی می‌کنند ژست حقوق بشری خود را حفظ کنند اما وقوع این ترورها آن هم پیش از آغاز مذاکرات هسته‌ای کشورمان با گروه 1+5 نشان داد که گروهک تروریستی منافقین همچنان در راستای اهداف غربی‌ها حرکت و حمایت‌های آنها را دریافت می‌کند. آن چیز که در ادامه منتشر می‌شود بخشی از اسناد جاسوسی و خیانت منافقین علیه مردم و کشور است. این اسناد نشان می‌دهد که نام اساتید برجسته کشور در زمینه هسته‌ای مدتها در لیست ترور منافقین قرار داشته و انها حتی از محل زندگی و رفت و آمد این اساتید خبر داشته‌اند. این اسناد عبارتند از:
1- سند اول؛ در تاریخ 30 آبان سال 1386 شبکه تلویزیونی فاکس نیوز آمریکا در پایگاه اینترنتی خود مقاله‌ای به قلم یکی از سرکردگان منافقین منتشر نمود که به زعم خود در آن به بررسی امتیازهای البرادعی مدیرکل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران پرداخته است.
در این مقاله آمده است: «درتاریخ 15 نوامبر ـ برابر با 24آبان 86 ـ آژانس بین المللی انرژی اتمی, گزارش خود را در رابطه با آخرین وضعیت برنامه اتمی ایران ارائه داد. از هنگام انتشار این گزارش, هم تهران و هم منتقدین آن اعلام پیروزی کرده اند. تهران از این گزارش استفاده می‌کند و مدعی می شود که برنامه اتمی اش یک برنامه صلح آمیز است ... متخصص اتمی عالیرتبه که افسران سپاه پاسداران می‌باشند،‌ محسن فخری زاده و فریدون عباسی،‌ برنامه تحقیقاتی اتمی نظام را در دانشگاه موسوم به امام حسین اداره می‌کنند.»

2 – سند دوم؛ در تاریخ 12 آذر همان سال سایت منافقین در گفتگو با یکی از عوامل خود اعلام کرد: «دانشگاه امام حسین(ع) یک مرکز تحقیقاتی و پشتیبانی تولید سلاح‌های هسته‌ای می‌باشد که برخی از فعالیت‌های انجام شده در آن به قرار زیر است:
1 – با استفاده از یک دستگاه ژنراتور نوترون، آزمایش‌هایی درباره پرتاب نوترون با قدرت بالا زیر نظر پاسدار «فریدون عباسی» ازمتخصصان بالای سپاه پاسداران صورت گرفته است.
2 – ... » در این نوشته همچنان به سوابق تحصیلی و آدرس محل کار دکتر عباسی اشاره کاملی شده است.

3 – سند سوم؛ در تاریخ 21 آذر سال 86 یکی از سایت‌های منافقین اعلام کرد که در صبح روز سه شنبه 11 دسامبر 2007، در ساختمان ملی مطبوعات در واشنگتن دی سی، یکی از سران منافقین در یک کنفرانس مطبوعاتی، از کنترل برنامه سلاح اتمی نظام توسط سپاه پاسداران و مخفی کردن برنامه در تونل های زیرزمینی پرده برداشت. وی گفت دانشگاه امام حسین در تهران در برگیرنده متخصصین اصلی اتمی رژیم می‌باشد. فریدون عباسی و محسن فخری زاده که هر دو تحت تحریمات قطعنامه های 1737 و 1747 شورای امنیت ملل متحد می‌باشند از افسران عالیرتبه سپاه پاسداران می‌باشند که اصلی ترین پروژه های اتمی جمهوری اسلامی را اداره می‌کنند.


نام دکتر عباسی دوانی در قطعنامه شورای امنیت:

 


  انتهای خبر / پایگاه اطلاع رسانی جوان / کد خبر 333180



کلمات کلیدی : انتشار اسناد دخالت منافقین در ترور دانشمندان هسته‌ای
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------