• وبلاگ : رهپويان
  • يادداشت : عزاداران فاطمي بحرين
  • نظرات : 0 خصوصي ، 1 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    روزنامه کيهان پنجشنبه 25 فروردين 1390- شماره 19901

    http://www.kayhannews.ir/900125/2.HTM#other202

    هشدار آيت الله مصباح يزدي نسبت به خطر نفوذي ها
    وي همچنين با هشدار به مسئولان گفت: امروزه در درون جامعه ما تشکيلاتي فراماسونري در حال شکل گرفتن است و همان طور که در دوران مشروطه، فراماسونري با شعار قرآن و اسلام پيش آمد، امروز نيز فراماسونري با شعارهاي انقلاب و اسلام جلوه مي کند و تحت پوشش آن حرف خود را بيان مي کند، يعني قالب را حفظ و محتوا را عوض مي کند.

    آيت الله مردم الان مثل 1400 پيش نيستن !!!!!!!!!!!!!! الان خيلي زودتر از اينکه شماها نطق بفرماييد ودر جلسات مردم را مستفيض کنيد خودشان از اوضاع .. تو .. اين کشور گل و بلبل مطلع هستن ، نمونش آقاي مصلحت که مردم از اول انقلاب ميگفتن....... ولي بعضي ها در خواب بودن تا سال 88 و بعد که از رياست خبرگان انداختنش بيرون! (مگر اين که به بصيرت مردم شک داشته باشيد!!!!!! )

    وبلاگ خودم ( پست آخرت يا ( لولو )!!!!! 29/12/1389::: 11:35 ص )

    با ازدياد نماد هاي فراماسونري در ايران (از مجلس شوراي اسلامي گرفته تا ظاهر ساختمانهاي اداري و مسکوني ومعابر عمومي و... که بايد کم کم منتظر رو شدن طرفداران فراماسونري در بين بعضي ها!!!!! باشيم) واين که همه مي دانند حق با من است ولي طرفداري سيستمي از يک قاضي روحاني مالخر مي کنند ياد حرف آقاي .......مي افتم که :اگر يک فراماسون به دادگاه مي رفت و قاضي هم فراماسون بود بي برو برگرد حق را به هم کيش فراماسون خود مي داد....