از بازجویی های عملکرد احمدی نژاد تا میهمانی های صد روزه روحانی - رهپویان
سفارش تبلیغ

از بازجویی های عملکرد احمدی نژاد تا میهمانی های صد روزه روحانی

دیشب رئیس جمهور محبوب دلها، همو که هرکه به او رای داده و اهل تدبیر است و سایرین خشونت طلبان افراطی اند ، گزارشی از عملکرد 8 ساله ،سالهای ترور و وحشت احمدی نژاد داد .

گزارش بسیار دقیق و منصفانه بود به خوبی 8 سال زجر آور را برایمان ترسیم کرد ، سالهای فضای امنیتی ، سالهایی که هیچ زنی حق رفتن به ورزشگاه نداشت ، سالهایی که هر کس کاکلش بیرون می افتاد چوب در آستینش می کردند و آن منحرف که با تقلب بر کرسی ریاست نشسته بود حمایت می کرد و به گشت ارشادی ها می گفت چوب را اگر می توانید بر فرق سر کاکل به سران بزنید . اصلا حجاب ربطی به فرهنگ ندارد ، با چوب و چماق درست می شود . سالهایی که با افتضاحات ورزشی بدترین رتبه های آسیایی و المپیکی را گرفتیم و مدال طلا که جای خود ، یک پول سیاه هم بهمان ندادند ، سالهایی که من و چند صد هزار نفر دیگر از طرح های پوچ و خیالی مسکن مهر ، صاحب خانه شدیم و البته ما هوشمان اینقدر نمی رسد که بفهمیم اینکه در آن نشسته ایم خانه نیست ، باید از آقای کلید بپرسیم اسمش چیست.

اما تفاوت بزرگ اینکه مردم در مدت 8 سال ریاست جمهوری همان دیکتاتور ، عادت کرده بودند که پخش زنده های گزارش عملکرد ، شبیه به جلسات بازجویی باشد . یعنی مثلآ آقای دیکتاتور می نشست روی یک صندلی و یک یا دو مجری هم نقش بازجو را بازی می کردند و قبل از برنامه تا می توانستند اطلاعات جمع می کردند از شبکه های ماهواره ای بگیر تا روزنامه های مخالف و موافق . هر سوالی از او می پرسیدند از هر چیز درست و نادرست و حرفی که راست و درست گفته شده بود، کاری که فقط یک نفر گفته که ناقص انجام شده ، آمارهایی که هیچ مرکز رسمی نداده بود ، از هاله نوری که در یک جلسه خصوصی با یک علامه که امین و رازدار خلق الناس بود و از بس جامه تقوا و زهد بر تن کرده بود خود نیز ستارالعیوب شده بود اما عیب بزرگ این مرد منحرف قابل کتمان کردن نبود ، سوال می کردند. وخلاصه صدها مورد بحث و جدل تا بتوانند تناقضی در گفتار پیدا کنند . ولی گزارش عملکرد دیشب بیشتر به یک جلسه میهمانی خودمانی شبیه بود که شهیدی فر و آقای رئیس جمهور محبوب تا می توانستند گفتند و خندیدند و از کارایی کلید گفتندلعنت فرستادند بر آنکه قفل کرده این قفلها را.

ادامه مطلب...



کلمات کلیدی : از بازجویی های عملکرد احمدی نژاد تا میهمانی های صد روزه روحانی
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------