واحد جدید دیپلماسی عمومی اسراییل برای جنگ با غزه - رهپویان
سفارش تبلیغ

واحد جدید دیپلماسی عمومی اسراییل برای جنگ با غزه

با آغاز  تهاجم رژیم صهیونیستی علیه غزه با عنوان عملیات "ستون دفاعی"، وزارت دیپلماسی عمومی اسراییل، مرکز ویژه‌ای را برای هماهنگی اقدامات مرتبط با دیپلماسی عمومی در سطح جهان راه‌اندازی کرده است.

 هدف این فعالیت عملیات روانی بر دیگران با عکس، فیلم‌های کوتاه و موارد در اختیار ساکنان سرزمین های اشغالی است که در مناطق مورد تهدید حاضرند است.

این حرکت مرکز عملیات دیپلماسی عمومی – ذیل این پیام واحد که اسراییل زیر آتش [دشمن] است –هماهنگ با دیگر سازمان‌های مرتبط با دیپلماسی عمومی، از جمله مدیریت اطلاعات ملی، وزارت خارجه و دفتر سخنگوی ارتش اسراییل بوده و هدف آن هماهنگ سازی فعالیت‌های مرتبط با دیپلماسی عمومی توسط به خدمت فراخواندن 25 هزار نفر کنشگر [ذخیره‌ای] است که در این وزارتخانه آموزش دیده‌اند. 

این مرکز – از طریق رسانه‌های اجتماعی و اینترنت – از شهرواندنی که مورد تهدید هستند می‌خواهد تا ضمن ارسال موارد [رسانه‌ای] خود از منطقه، به انتشار این پیام‌ها در اینترنت نیز کمک کنند.


این مرکز تاکنون صدها تماس دریافت کرده است؛ این تماس‌ها شامل پیشنهادهایی از سوی شرکت‌ها و سازمان‌ها برای کمک به ایجاد رسانه‌ها و مراکز اطلاعات مستقل در چندین کشور و به زبانهای مختلف است. از این رو، وزارت دیپلماسی عمومی قصد دارد تا ضمن تشویق به راه انداختن کارزار دیپلماسی عمومی در ده‌ها کشور و در اینترنت ( از طریق پیام، عکس، فیلم‌های کوتاه و اطلاعات اضافی به زبان‌های مختلف )، خود نیز به چنین کاری مبادرت ورزد.

 

یولی ادل‌اشتاین، وزیر دیپلماسی عمومی [رژیم صهیونیستی] تمامی روسای سازمان‌های یهودی در سراسر جهان را مخاطب قرار داده و از آنها خواسته تا در این فعالیت مرکز عملیات دیپلماسی عمومی همکاری کنند: اسراییل بار دیگر با تهدید موشکی غیر قابل تحملی مواجه شده  که زندگی یک میلیون شهروند – از جمله بزرگسالان و کودکان – را در معرض خطر قرار داده است؛ از شما می‌خواهم تا با همه توانایی خود برای ارتباط و کمک به ما برای شناساندن این واقعیت تلخ و دشوار به جهانیان تلاش کنید.

ادل‌اشتاین می‌گوید: ما مرکز ویژه‌ای برای تضمین هماهنگی موثر میان گروه‌های مدنی و دولتی راه‌اندازی کرده‌ایم. ما اینجاییم تا به جهانیان واقعیت غیرقابل تحمل ساکنان جنوب [اسراییل] را با ارسال پیام به فیس‌بوک، توییت کردن و فیلم‌های کوتاه نشان دهیم و لزوم عملیات نظامی علیه حماس و سایر گروه‌های نظامی را خاطرنشان سازیم.

گفتنی است حماس نیز با استفاده از توییتر به انتشار اطلاعات در زمینه جنگ اسرائیل علیه غزه پرداخته است.

 



کلمات کلیدی : واحد جدید دیپلماسی عمومی اسراییل برای جنگ با غزه
Share |
-----------------------------------------------------------------------------------------------